مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گیلان:

تمامی جایگاه‌های سوخت در گیلان با کارت فعال شد

 مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان گفت: همه جایگاه‌های سوخت استان با کارت فعال هستند و مشکلی در سوختگیری خودروها با کارت‌ ندارند.

به گزارش تالشان نیوز ، مجتبی شکوری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بروز مشکل سراسری در جایگاه های سوخت از صبح روز دوشنبه هفته گذشته ارائه خدمات را با دشواری مواجه کرده بود که این مشکل هم‌اینک برطرف شده و همه ۱۲۹ جایگاه در سطح استان مشغول خدمات دهی به صورت آنلاین هستند.

وی افزود: با توجه به اینکه سامانه هوشمند سوخت رسانی در کشور با اختلال مواجه شده بود، مسئولان این شرکت در گیلان تیم های مختلف را به جایگاه ها اعزام کردند تا مشکلات در زمان کوتاه برطرف شود.

وی عنوان کرد: تمامی جایگاه های عرضه سوخت استان به صورت آفلاین در سریع‌ترین زمان ممکن به مدار بازگشتند و کمتر از ۲۴ ساعت هر ۱۲۹ جایگاه به صورت دستی فعال شدند.

شکوری گفت : هم اینک نیز تمامی جایگاه های سوخت در استان با کارت سوخت مشغول به خدمات‌دهی هستند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان بیان کرد: همچنین سهمیه‌های جدید بنزین (ماه جدید) در کارت سوخت اعمال شده است که در این راستا همکاران و کارشناسان این شرکت تلاش زیادی انجام دادند تا همه جایگاه ها با کارت سوخت فعال و سهمیه های جدید اعمال شود.

شکوری خاطرنشان کرد: با توجه به راه اندازی همه جایگاه ها به صورت آنلاین هم اینک مشکلی در ارائه سوخت در این استان وجود ندارد و شاهد وضعیت عادی در همه جایگاه‌ها هستیم.