مطابق پیش بینی ها سرهنگیان تو زرد از آب درآمد و جنگی از تالش رفت

تغییر مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه !

در پی اختلافات پیش امده میان مدیرعامل و حامی مالی تیم چوکا امید قهوه و مالک اسمی این تیم اسماعیل سرهنگیان ، مالکیت چوکا از سرهنگیان به امید قهوه منتقل شد

به گزارش تالشان نیوز مدت زمان زیادی از انتشار یک تیتر پر بازدید مربوط به تغییر مالکیت تیم فوتبال چوکای تالش نمیگذرد که روزهای گذشته زمزمه تغییرات مجدد ان به گوش رسید

اسماعیل سرهنگیان که در شرایط بحرانی تیم چوکا وارد مذاکره با مسئولین ورزش شهرستان شده بود توانست طی قراردادی مالکیت مشروط چوکا را بر عهده بگیرد.

از انجایی که پیشتر در یادداشتی در تالشان نیوز بدان اشاره شده بود وی همچون تیم هایی که سابقه مدیریت ان را داشت بدون کمتر هزینه ای در چوکا تنها با جذب امید قهوه به عنوان مدیرعامل و حامی مالی این تیم مالکیت باشگاه را مال خود کرده بود.

این توافق داخلی میان سرهنگیان و قهوه خیلی زود شکرآب شد و قهوه از میانه فعالیت  ، ساز خود را با سرهنگیان ناکوک کرد چرا که کلیه هزینه ها بر دوش قهوه بوده در حالی که طبق قرار داد سرهنگیان مالک باشگاه محسوب میشد.

به همین ترتیب با افزایش اختلافات ، طبق توافق حاصله میان قهوه و سرهنگیان که گفته میشود بر حسب توافقات مالی بوده و سرهنگیان پروژه ی چوکای تالش را هم نیمه کاره رها کرده و جای خود را به امید قهوه داد.

هیات فوتبال تالش نیز قرار داد قبلی خود با سرهنگیان را فسخ و قرار داد جدید با مفاد جدید با قهوه جهت انتقال مالکیت منعقد کرد.

از سوابق کاری قهوه اطلاعات خاصی در دست نیست اما بررسی ها نشان میدهد وی علی رغم سایر مدیرانی که به چوکا امدند و رفتند متعهد تر به نظر میاید .

در طی این مدت نیز چوکا توسط وی در چند نوبت تزریق مالی و پرداخت بدهی سنوات گذشته را داشته است