شهردار آینده حویق از یاسوج میاید ؟

تعیین تکلیف شهردار جدید حویق روی میز هیات تطبیق فرمانداری تالش

نخبه کشی شورای شهر حویق در انتخاب شهرداری که تنها رزومه اش داماد یکی از افراد منصوب به نیروهای ارزشی و انقلابی شهرستان است !

به گزارش تالشان نیوز روز گذشته جلسه انتخاب شهردار جدید شهر حویق با حضور اعضای شورای اسلامی این شهر برگزار شد .

پس از بحث و بررسی در خصوص کاندیداهای تعرفه شده ، سه عضو شورای شهر حویق اقایان غفاری بابایی و خورشیدی رای به انتخاب میلاد طاهری پور به عنوان شهردار جدید شهر حویق دادند .

دو عضو دیگر شورای شهر حویق اقایان فهیم و مستمند در اعتراض به این انتخاب ابستراکسیون کرده و جلسه را ترک کردند تا بدین ترتیب جلسه انتخاب شهردار بدون مصوبه باقی بماند .

در حالی که سه عضو شورای شهر به قانونی بودن این انتخاب اصرار دارند اما مطابق قانون هیات تطبیق فرمانداری تالش مرجع تایید یا رد مصوبات شوراهای اسلامی شهر میباشند .

فارغ از نتیجه این حواشی و نظر هیات تطبیق ، انتخاب فردی بی تجربه و بدون هیچ رزومه ای از یاسوج و تنها به پشتیبانی ان که داماد فلان شخصیت بومی منصوب به نیروهای ارزشی و انقلابی شهرستان است اوج بی تدبیری اعضای شورای شهر حویق را میرساند که نخبه کشی جوانان با تجربه و تحصیل کرده منطقه را در پیش گرفتند .

جالب تر انکه هر سه عضو حامی میلاد طاهری پور از افراد مدعی تعلق خاطر به نیروهای جهادی و انقلابی منطقه و شهرستان هستند انتطار میرفت اشتباه خود در انتخاب شهردار قبلی را که از روز اول از سوی دلسوزان منطقه نسبت به ان هشدار داده شد جبران میکردند و حداقل از میان نیروهای نزدیک به جریان فکری خود فردی شایسته و با تجربه را برای مدیریت شهر حویق برمیگزیدند .

با این حال شهرداری حویق در حاضر با بحران مالی و معوقات حقوق پرسنل و طلبکاران مواجه است و مردم این شهر امیدوارند با تعیین تکلیف شهردار اینده شهر روند توسعه این شهر از سر گرفته شود.