فرماندار تالش خبر داد

تعطیلی تفرجگاه ها و گردشگاه های تالش در تعطیلات عید فطر

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش ، محمد حسین شاه کوئی فرماندار شهرستان تالش در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا گفت : در حال حاضر ۱۳ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان شهید نورانی تالش بستری هستند.

فرماندار تالش با بیان اینکه در پیک چهارم کرونا ۸۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان این شهرستان بستری بودند، افزود: با اجرای پروتکل های بهداشتی و محدودیت ها و همراهی مردم آمار بستری ها کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه فاصله گذاری اجتماعی و زدن ماسک در تاکسی ها رعایت نمی شود و ماموران و متولیان امر با خاطیان برخورد کنند، افزود: برای تورهای گردشگری مجوزی از سوی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صادر نمی شود و نیروی نظامی و انتظامی با تورهایی که مجوز ندارند برخورد کرده و اجازه ورود به شهرستان تالش را ندهند.

شاه کوئی به لغو هر گونه سفر به مناسبت عید فطر اشاره و از تعطیلی تفرجگاه ها و گردشگاه های تالش خبر داد و از ماموران، بازرسان، شهرداران، بخشداران و دهیاران خواست با ورود هر گونه مسافر و گردشگر به مناطق گردشگری ممانعت به عمل آورند.

فرماندار تالش به برگزاری امتحانات پایه نهم و دوازدهم اشاره و خاطرنشان کرد: امتحانات این پایه ها با رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی اجرا می شود و اگر دانش آموزی به کووید ۱۹ مبتلا شود در محل مخصوص و به دور از سایر دانش آموزان از وی آزمون گرفته می شود.