سه امتیازی که در دقیقه ۹۵ از دست رفت

تساوی خارج از خانه چوکا و کنده شدن از قعر جدول | افزایش امید برای بقا در لیگ یک

تیم چوکا با گلزنی بازیکنان جوان تالشی خود به نتیجه تساوی سه بر سه در مقابل استقلال ملاثانی دست یافت و از ته جدول کنده شد

 

به گزارش تالشان نیوز در هفته ی نوزدهم رقابت های لیگ دسته یک کشور تیم فوتبال چوکای تالش روز سه شنبه ۱۱ بهمن در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم استقلال ملاثانی رفت .

شاگردان جهانبخش جعفری علی رغم اینکه نیمه اول را با پذیرش یک گل از حریف توسط فرشید پاداش در دقیقه ۳۰ به رختکن رفته بودند اما نیمه دوم را کاملا متفاوت آغاز کردند.

چوکای ها که میدانستند باید برای بقا در لیگ تنها به کسب امتیازات خانگی بسنده نکنند حملات خود به روی دروازه حریف را افزایش دادند و در نهایت در دقیقه ۷۳ توسط پیمان امین پور بازیکن بومی و اهل ماسال تیم چوکا به گل تساوی رسیدند.

سبزپوشان علی رغم اخراج بی موقع داریوش بخت در دقیقه ۸۰ اما مجددا با گلزنی امین پور در دقیقه ۸۴ و عرفان شمخالی دیگر بازیکن بومی اهل شهر تالش در دقیقه ۸۸ نتیجه را سه بر یک به نفع خود تغییر دادند.

در ادامه مسابقه این تیم فوتبال استقلال ملاثانی بود که در عین ناباوری توانست در دقایق ۹۱ و ۹۵ بازی با دو گل امین سعداوی و حمزه خزیراوی بازی را به تساوی بکشاند.

بدین ترتیب اولین برد خارج از خانه تیم چوکا در دقایق تلف شده ی بازی از دست رفت .

نکته ی قابل توجه این دیدار گلزنی هر سه گل بازی توسط بازیکنان بومی چوکا بود که پیشتر به انها اعتماد نمیشد و توانستند در فرصتی که در اختیارشان قرار گرفت خوش بدرخشند و امید رویش نسل جدید فوتبالی در منطقه را زنده نگه دارند.

چوکایی ها با این نتیجه بعد از نوزده هفته از قعر جدول کنده شدند و با ۱۰ امتیاز در رتبه ی ۱۶ جدول قرار گرفتند.