ترافیک سنگین تالش و پنهان شدن مسئولین با وعده های رنگارنگشان پشت سنگر کوتاه پلیس راهنمایی و رانندگی

آدرس غلط ندهید ! ترافیک تالش با یک گردان مامور راهور هم قابل حل نیست ، بلکه حاصل سالها نگاه تبعیض آمیز مرکز استان به تالش و همچنین انفعال مسئولین سیاسی استان و شهرستان است .

به گزارش تالشان نیوز همزمان با ایجاد ترافیک سنگین طی چند روز اخیر در شهر تالش به سبب ورود حجم بالایی از مسافران ، عدم حضور ماموران راهنمایی و رانندگی تالش در برخی نقاط کور شهر و هدایت وسایل نقلیه توسط مردم به سوژه برخی صفحات مجازی تبدیل شد .

انهم بی آنکه انفعال و ضعف مسئولین سیاسی و اجرایی شهرستان و استان و کشور در طول سالها و دهه های اخیر به دلیل ضعف زیر ساخت های جاده ای مورد توجه قرار گیرد .

هدایت افکار عمومی در موضوع ترافیک شهر تالش با ده ها گره گور ترافیکی به سمت راهنمایی و رانندگی شهرستان انهم با زبان سخره و کنایه اولا بی انصافی در حق زحمات این قشر زحمتکش با کمبود امکانات فراوان می باشد و دوما مصداق بازی در زمین مسئولین منفعلیست که حیاتی ترین شریان جاده ای شمال کشور در برنامه های آنان جایی ندارد.

پلیس راهوری که خود از کمبود نیرو رنج میبرد و صدها وظیفه دیگر نیز در شهرستان پر جمعیت و با وسعت جغرافیایی تالش بر عهده دارد .

به طور قطع حضور به موقع نیروهای راهور میتواند تسهیل کننده ترافیک باشد اما در شهری چون تالش با ده ها گره ی ترافیکی و کمبود نیرو و حجم بالای امور اداری امکان پذیر نیست.

مقوله ی ترافیک تالش به طور قطع با وجود زیر ساخت های فرسوده نبود ناوگان حمل و نقل عمومی ضعف زیر ساخت های جاده ای با استقرار ده ها مامور راهنمایی و رانندگی نیز قابل حل نیست .

میطلبد ضمن قدردانی از زحمات این قشر پر تلاش که در سرما و گرما در افتاب و باران در حال خدمات رسانی به مردم هستند مطالبه گری جامعه به سوی انانی هدایت گردد که پشت سنگر پلیس راهنمایی رانندگی پنهان شدند و علی رغم وعده های رنگارنگ خود هیچ اقدامی عاجلی در جهت تسهیل ساخت محور پر اهمیت کمربندی تالش انجام نداده اند.

فیلم ارسالی مخاطبان از زحمات سرهنگ بی نیاز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تالش زیر باران در حال خدمت رسانی ۱۹ شهریور ۱۴۰۲