رئیس پلیس راه گیلان خبر داد

ترافیک در محور ورودی رودبار پرحجم اما روان است

به گزارش تالشان نیوز سرهنگ جاور صفاری در جمع خبرنگاران با اشاره به ترافیک روان در محور ورودی جنوب گیلان، اظهار کرد: با توجه به تعطیلات پیش رو، ورود مسافر به گیلان آغاز شده و ترافیک در محور قزوین به رودبار پرحجم و سنگین، اما روان است و در دیگر محورهای ورودی استان در آستارا و رودسر تردد روان و آرام گزارش شده است.

رئیس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در جاده‌های قدیم رشت – قزوین و آستارا – اردبیل خبر داد و افزود: تردد خودروهای سنگین نظیر تریلر و کامیون به جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی، از ساعت ۸ لغایت ۲۴ امروز پنجشنبه(۱۲ خرداد) و همچنین یکشنبه(۱۵ خرداد) در جاده قدیم رشت – قزوین و برعکس ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه برای جلوگیری از وقوع هرگونه سوانح رانندگی باید بیش از پیش قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرد، گفت: عدم توجه به جلو، سرعت و سبقت غیر مجاز و خواب آلودگی از مهمترین علت‌های سوانح رانندگی در استان است.

سرهنگ صفاری تاکید کرد: گردشگران با پرهیز از رفتارهای پر خطر از جمله سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو، رعایت فاصله طولی و عدم استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی می‌توانند از بروز حوادث ناگوار جلوگیری کنند.