تجلیل سرپرستی شعبه غرب گیلان بیمه دی از خبرنگاران و مدیران مسئول پایگاه های خبری تالش و آستارا

بهزاد اقبالی سرپرست شعبه غرب گیلان بیمه دی ضمن قدردانی از زحمات و تلاش خبرنگاران از اعطای تسهیلات ویژه به جامعه خبری توسط بیمه دی خبر داد و گفت : بیمه دی با ۱۹ سال سابقه و سطح توانگری یک در بین شرکت های بیمه گر با تسهیلات ویژه و با بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مدرن اماده ارائه خدمات به تمام اقشار و اصناف جامعه میباشد.

به گزارش تالشان نیوز روز یکشنبه ۲۲ مرداد سرپرستی شعبه غرب گیلان بیمه دی با دعوت از جمعی از خبرنگاران و پایگاه های خبری غرب گیلان ضمن تبریک روز خبرنگار از تلاش های جامعه خبری منطقه غرب گیلان قدردانی کرد.

بهزاد اقبالی سرپرست شعبه غرب گیلان بیمه دی تلاش اصحاب رسانه در امر اگاهی بخشی به جامعه و اطلاع رسانی درست به مردم را مجاهدت خبرنگاران قلمداد کرد و گفت : خانواده بیمه دی همواره قدردان زحمات جامعه خبری است .

اقبالی با اشاره به سابقه ۱۹ ساله بیمه دی اظهار کرد : بیمه دی در طول سالهای فعالیت خود همواره با تلاش همکاران توانسته در ارزیابی های سازمانهای بیمه گر رتبه های اولیه را کسب کند و در طول سالهای گذشته سطح توانگری مالی یک را به خود اختصاص داده است .

وی افزود : سهام دار اصلی بیمه دی بنیاد شهید و جانبازان و ایثارگران انقلاب اسلامی میباشد که بیشترین آمار بیمه شده ی درمان در جمع خانواده ی معزز و معظم شهدا جانبازان و ایثارگران به بیمه دی اختصاص دارد.

اقبالی با بیان اینکه بیمه دی تنها به قشر خاصی از جامعه تعلق ندارد و کلیه اقشار و اصناف را در بر میگرد گفت : بیمه دی با طرح و تسهیلات ویژه در قالب بیمه حوادث مسئولیت درمان و … اماده ارائه خدمات به اقشار و اصناف مختلف جامعه میباشد.

مدیر شعبه سرپرستی غرب گیلان بیمه دی عنوان کرد : بیمه دی در راستای تسهیل امور مردم بیشترین و بهترین مراکز درمانی ازمایشگاهی و داروخانه های سطح غرب گیلان را تحت پوشش خدمات خود قرار داده است تا مردم بتوانند از بهترین خدمات بهرمند گردند.

بهزاد اقبالی از ارائه خدمات ویژه به جانبازان ۷۰ درصد توسط بیمه دی خبر داد و گفت : بیمه دی با هدف احترام به جامعه جانبازان معزز کشور با راه اندازی سامانه دی دار شرایطی را فرهم اورده تا بیمه شدگانی که توانایی مراجعه حضوری برای دریافت دارو یا خدمات پزشک ندارند این خدمات توسط این سامانه در درب منزل این عزیزان ارائه شود.

اقبالی از تحت پوشش بودن بسیاری از نهادها و شرکت های بزرگ کشور توسط بیمه دی خبر داد و گفت : شرکت هایی چون خاتم الانبیا استان قدس رضوی تحت پوشش بیمه دی قرار دارند.

اقبالی در ادامه به امادگی بیمه دی برای ارائه خدمات بیمه مسئولیت و حوادث به شهرداری ها و بخشداری ها و دهیاری های غرب استان گیلان با ارائه تسهیلات ویژه اشاره کرد و خاطر نشان کرد : به مناسبت روز خبرنگار بیمه دی شعبه سرپرستی غرب گیلان خدمات ویژه ای برای قشر زحمتکش خبرنگاران در نظر گرفته است که جامعه خبری و اصحاب رسانه غرب گیلان میتوانند با مراجعه به نمایندگی های شهرستات تالش و استارا از تسهیلات ویژه بیمه دی بهره مند گردند.

مدیر شعبه غرب گیلان بیمه دی در پایان به بهرمندی بیمه دی از امکانات نرم افزاری و سخت افزاری جهت تسهیل ارائه خدمات به مردم اشاره داشت و خاطر نشان کرد : بیمه دی با استقرار کارشناسان به صورت سیار و انلاین ارائه خدمات در مواقع حوادث رانندگی را تسهیل بخشیده است.