تبعیض یا ناکارامدی !؟ آقای محمدیاری کلاهتان را بالاتر بگذارید

صحبت های قابل تامل نماینده رودسر در خصوص مقایسه جذب اعتبارات بنیاد مسکن رودسر و تالش

به گزارش تالشان نیوز : محمد صفری ملک میان نماینده مردم رودسر در مجلس شورای اسلامی در ویدیویی که از صحبت های وی منتشر شده است عنوان داشته با وجود انکه رودسر از شهرستان تالش کوچکتر است اما در حوزه بنیاد مسکن موفق شدیم ۶۱ میلیارد تومان جذب اعتبار داشته باشیم در حالی که تالش ۵۰ میلیارد جذب اعتبار داشته است.

صحبت های نماینده رودسر در حالی است که بسیاری عدم توسعه یافتگی متوازن میان شرق گیلان و غرب گیلان را حاصل نگاه تبعیض آلود در مراکز تصمیم گیری میدانند.

هر چند که نگاه تبعیض الود در عدم توسعه متوازن استان غیر قابل کتمان است اما در صورت صحت آمار ارائه شده توسط نماینده رودسر که تاکید میدارد این جذب اعتبار حاصل پیگیری های نماینده در مراکز تصمیم گیری پایتخت است ، باید شاخص ناکارامدی مسئولین سیاسی شهرستانی را هم به دلایل عدم توسعه یافتگی منطقه اضافه کرد.

به هر ترتیب انچه که مشخص و مبرهن است انست ‌که در جای جای کشور با تمام مشکلات اقتصادی میتوان توسعه در همه ابعاد هرچند با سرعت بسیار کم مشاهده کرد

بی شک حواله ی عدم توسعه یافتگی تالش بر گردن مشکلات اقتصادی کشور و یا تبعیض در حوزه تصمیم گیری گمراهی افکار عمومی در جهت پوشش ناکارامدی هاست و قطعا این بهانه جویی ها در نزد افکار عمومی مورد قبول واقع نخواهد گرفت