همزمان با آغاز بارش برف و باران

تاکید فرماندار تالش بر آمادگی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان جهت مدیریت بحران های احتمالی

فرماندار تالش در جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بحران شهرستان با اشاره به آغاز فصل سرما خواستار صرفه جویی در مصرف گاز و آمادگی کامل دستگاه اجرایی برای مدیریت بحران های احتمالی شد

به گزارش تالشان نیوز ، مهندس کیا عاشوری فرماندار تالش در جلسه ستاد پیشگیری ؛ هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران بیان کرد: ضرورت آمادگی کامل اعضای ستاد بحران شهرستان و استفاده از تمام ظرفیت دستگاه های اجرایی در جهت مدیریت بحران های احتمالی تاکید کرد.

وی با اشاره بر آغاز فصل سرما با اشاره به فرهنگ درست استفاده در مصرف گاز گفت: مصرف بهینه و صرفه جویی از موارد بسیار مهمی است که باید توسط ادارات ، مساجد ، مدارس و عموم مردم آن را رعایت کنند.و واحدهای صنفی ، خدماتی ، تجاری و مرغداری ها آمادگی لازم را برای کاهش مصرف گاز را داشته باشند.

مهندس عاشوری بحث نان در مواقع بحران را بسیار حائز اهمیت دانست و بر پیگیری سوخت جایگزین خبازیها تاکید کرد.

فرماندار تالش خاطرنشان کرد: مدیریت بحران برف و باران در سطح شهرها برعهده شهرداریها و در سطح روستاها برعهده دهیاران است ، شهرداران و بخشداران از امروز آمادگی کامل در برابر بحران احتمالی را داشته باشند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: با توجه به پیش بینی های هواشناسی در روز های آینده وزش بادگرم بیشتر در مناطق کوهستانی همراه خواهد بود ، اداره منابع طبیعی و دستگاه های مرتبط تمهیدات لازم برای مقابله با هرگونه بحران آتش سوزی در جنگل ها را داشته یاشند و همچنین از روز یکشنبه هفته آتی موج جدید بارشی در ارتفاعات به صورت برف خواهدبود که تمهیدات لازم توسط دستگاه های اجرایی اتخاذ گردد.

وی با اشاره به اینکه سال زراعی جدید را درپیش داریم پیگیری امور آب برای کسب آمادگی پیمانکاران برای استفاده از ظرفیت بند ز تبصره ۸ قانون بوجه در اولویت کاری خود قرار بدهند.

در ادامه مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان گزارشات خود را از اقدامات صورت گرفته ارائه نمودند.