تاکید بر نقش اصحاب رسانه در توسعه و آبادانی شهرستان تالش

سرپرست فرمانداری تالش در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه در توسعه و آبادانی شهرستان بسیار تاثیرگذار و در شور انتخابات نقش برجسته‌ای دارند.

به گزارش تالشان نیوز ، ایرج موذن، شامگاه دوشنبه نهم بهمن ماه، در اولین نشست خبری با اصحاب رسانه از رشد ۱۲۸ درصدی اعتبار شهرستان در بخش عمرانی خبر داد و اظهار کرد: در دهه فجر امسال ۳۰۸ پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر ۵۶۷ میلیارد و ۸۶۶ میلیون تومان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت که ۱۰۴ پروژه زیرساختی آن با ۲۵۷ میلیارد و ۵۳۶ میلیون تومان است.

سرپرست فرمانداری تالش سهم کل شهرداری‌های تالش از پروژه های دهه فجر امسال را ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد و ۱۸۷میلیون تومان عنوان کرد و افزود: در دهه فجر امسال ۱۶۶ پروژه دهیاری‌های تالش با اعتبار ۳۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون تومان افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به بهره برداری از ۴ طرح اشتغالزایی شهرستان در دهه مبارک فجر با اعتبار ۱۴۴ میلیارد و ۳۸ میلیون تومان گفت: ۸ طرح حمایتی اشتغالزایی کمیته امداد و بهزیستی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد و ۲۸۵ میلیون تومان و ۸ طرح‌ حمایتی مسکن کمیته امداد و بهزیستی با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

نماینده عالی دولت در تالش با اشاره به نقش برجسته رسانه‌ها در ایجاد شور انتخاباتی خواستار تعامل خبرنگاران با ستاد انتخابات این شهرستان و فعالیت رسانه‌ای منطبق با قانون شد.

سرپرست فرمانداری تالش ادامه داد: برای ایجاد شور انتخاباتی در تالش نیاز به کمک رسانه‌ها همچون گذشته داشته و لازم است رسانه‌ها و مسئولان به یک همراهی مشترک رسیده و با هم اندیشی در کنار یکدیگر باشند.

اصحاب رسانه شهرستان تالش نیز در این نشست دیدگاه‌های خود را در خصوص فضای رسانه‌ای شهرستان در آستانه انتخابات و دهه فجر و جشن مبعث مطرح کردند.