سرپرست هیئت کبدی استان گیلان خبر داد؛

تالش میزبان مسابقات کبدی استان گیلان

سرپرست هیئت کبدی استان گیلان با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی استان به میزبانی تالش گفت: برترین‌های این مسابقات برای شرکت در مسابقات کشوری اعزام می شوند.

به گزارش تالشان نیوز ، فرهاد رحیمی در حاشیه ششمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی گیلان در تالش در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: گیلان ظرفیت‌های خوبی در بخش ورزش به ویژه ورزش کبدی دارد.

وی با اشاره به برگزاری ششمین دوره مسابقات کبدی قهرمانی استان گیلان به میزبانی هیئت کبدی تالش، افزود: برترین‌های این مسابقات جهت شرکت در مسابقات قهرمانی کشوری در سال ۱۴۰۲ اعزام می‌شوند.

سرپرست هیئت کبدی گیلان با بیان اینکه ۶ تیم در مسابقات قهرمانی کبدی این استان شرکت کردند، گفت: تیم‌های هیئت کبدی رشت، پسران شهر باران رشت، هیئت کبدی ماسال، هیئت کبدی فومن، لوازم یدکی بهشتی تالش و چاپ سهیل تالش در دو گروه ۳ تیمی به صورت دوره‌ای با هم مسابقه دادند.

رحیمی با بیان اینکه لوازم یدکی بهشتی تالش قهرمان این مسابقات شد، اضافه کرد: تیم‌های چاپ سهیل تالش و هیئت کبدی رشت به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات امیر عباس سیاح کوهی بهترین مدافع و امیر حسین قلعه کفایی بهترین مهاجم معرفی شدند./مهر