تالش میزبان اولین دوره مسابقات ساحلی چوگان کشور

به گزارش تالشان نیوز : رئیس هیات چوگان گیلان در گفت و گویی اظهار داشت : این رقابت ها از روز جمعه هفته جاری سی ام مهر ماه در شهرستان تالش آغاز و به مدت سه روز نیز ادامه خواهد یافت.

فرشید رزم پوش افزود: این رقابت ها، ابتدا روز جمعه با شرکت ۲ تیم چوگان در بخش بانوان به صورت نمادین و از روز شنبه هفته آینده نیز، پنج تیم چوگان در بخش مردان رقابت خود را آغاز خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این دوره از مسابقات، تیمهای چوگان همای رشت و رخش تالش از استان گیلان به همراه تیم هایی از استان های اصفهان ، قزوین و آذربایجان شرقی با هم به رقابت می پردازند.

رزم پوش، از حضور پدر چوگان نوین ایران در این دوره از رقابت ها خبر داد و گفت: همچنین حمزه ایلخانی زاده پدر چوگان نوین و سفیر چوگان ایران به عنوان میهمان ویژه، در اولین دوره رقابت های چوگان ساحلی قهرمانی کشور در تالش گیلان حضور خواهد یافت.

رئیس هیات چوگان گیلان در خاتمه ابراز امیدواری کرد، تیم های شرکت کننده در اولین دوره رقابت های چوگان ساحلی قهرمانی کشور، مسابقات زیبایی را از خود به نمایش بگذارند تا این دوره از رقابت ها، در سطح کیفی بسیار بالایی برگزار شود.

رشته ورزشی چوگان قدمتی چند هزارساله در ایران دارد که هم اینک نیز حدود ۸۰ کشور در جهان در این رشته فعالیت می کنند و در ایران نیز پس از یک وقفه طولانی، اولین دوره رقابت های چوگان قهرمانی کشور با حضور ۶ تیم سال ۹۷ در تهران برگزار و در نهایت تیم میزبان قهرمان مسابقات شد.