امام جمعه تالش

تالش شهر حکم های سرپرستی و بلاتکلیفی و تزلزل در مسئولیتهاست | انسجامی بین مسئولین شهرستان برای رفع و حل مشکلات نیست

امام جمعه تالش با انتقاد از بلاتکلیف ماندن چند ساله پروژه هایی چون پل اسالم و پل عابر پیاده شهر تالش گفت : مسئولین فقط به شخص بنده بیش از پنج بار قول ساخت اینها را به ماه بعد دادند ولی همچنان در حد شعار باقی ماند.

به گزارش تالشان نیوز حجت الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد امام جمعه شهرستان تالش در خطبه های پیش از نماز جمعه این هفته شهرستان تالش با انتقاد از وضع موجود و مشکلات شهرستان تالش عنوان کرد: شهرستان تالش محلی برای حکم های سرپرستی مسئولین در استان گیلان شده است .

وی با بیان اینکه بسیاری از ادارات به ویژه نهادی های مهم فرمانداری ، شهرداری با حکم سرپرستی اداره میشود اظهار داشت : چرا نباید مسئولین از جایگاه خود مطمئن نباشند معلوم نیست امروز هستند فردا نباشند ‌‌دو سال است نتوانستند یک معاون ابتدایی برای آموزش پرورش بگذارند.

وی با انتقاد از عدم انسجام مسئولین شهرستان در بیان و مطالبه مشکلات منطقه در ساحتهای بالادستی، تأکید کرد: چرا نباید شاهد یک صدایی و هماهنگی در بیان مطالبات در بین مسئولین تالش باشیم تا بهتر نتیجه بگیریم و تا کِی باید دود این دوگانگی ها به چشم مردم برود؛

وی افزود : از این نظر باید آسیب شناسی شود که دقیقاً چه عواملی است که باعث تساهل، لاپوشانی و بی رمقی در مطالبه گری در بین خود مسئولین می گردد؟!!!

دکتر نورزاد در ادامه سخنان با بیان اینکه اگر بنده نقدی دارم یا مشکلات را بیان می کنم به دلیل مراجعات بسیاری از جانب عموم مردم به دفتر اینجانب است عنوان داشت : نمی دانیم بخندیم یا گریه کنیم در پرباران ترین و سرسبزترین اقلیم این کشور پهناور قرار داریم اما در شهر آب آشامیدنی نداریم چه برسد به روستاها ، سردهنه های کشاورزی با هر بارش باران تخریب می شود و هر بار چندین میلیارد هزینه می شود . اینها از سو مدیریت و ناتوانی می باشد.

خطیب نمازجمعه تالش در ادامه افزود: پروژه های سد لاستیکی پل اسالم و پل عابر پیاده شهر تالش مثل اینکه قرار نیست در ۱۰ سال آینده ساخته شود، مسئولین فقط به شخص بنده بیش از پنج بار قول ساخت اینها را به ماه بعد دادند . آقایان به ما شمردن ماه ها و روزها را یاد می دهند.

امام جمعه تالش به بی توجهی مسئولان شهرستانی و استانی به انتقاد های مطرح شده در نماز جمعه اشاره داشت و بیان کرد: بعضی از دوستان در مرکز استان در راستای انتقاد های بنده از مشکلات شهرستان را با بیان اینکه حاج آقاست دیگر حالا یک حرفی زده پدر معنوی هستند ضعف های مدیران شهرستانی و استانی را نمی بینند.

حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نورزاد در بخش دیگری از خطبه های خود با اشاره به مشکلات مربوط به انباشت محصول سال گذشته برنج کاران خاطر نشان کرد : برای برنج مانده در انبار کشاورزان علاج عاجلی اتفاق افتد؛

نورزاد اضافه کرد : برِنجی که برَنج و با هزاران خون دل استحصال می گردد تا هم امنیّت غذایی کشور را تأمین کند و هم امنیّت معیشتی کشاورزان سختکوش را، اکنون عدم بازار مناسب و فعّال، به دردی روی درد برای این عزیزان تبدیل گشته است.

امام جمعه تالش در پایان با اشاره به اهمیت حضور مسئولین در نمازجمعه جهت استماع صحبت های مردم خاطر نشان کرد : بسیاری از آقایان در هنگام پست گرفتن شب روز ندارند اما بعد از حکم گرفتن انگار نماز جمعه را فراموش می کنند و بدشان می آید در صفوف نماز جمعه بین مردم عادی بنشینند.