نقدی بر انتصاب فرماندار جدید شهرستان تالش

تالش دیار خوش آب و هوا برای رزومه سازی مدیران بی تجربه

تالشان نیوز : همونطور که از روز گذشته در صدر اخبار رسانه های محلی آمد سرهنگ عاشوری بعنوان فرماندار شهرستان تالش منصوب شد.

شهرستان تالشی که با دارا بودن فرهنگ و تمدنی به بلندای تاریخ که به عنوان مرکز سیاسی قوم تالش شناخته میشود و مردمانش همواره در طول عمر انقلاب ثابت کرده اند همراه و همسو با آرمان های انقلاب هستند ، اما دریغ از توجه بزرگان کشور در همه دولتها به رفع محرمیتها و کاستی های این خطه سبز شمال کشور .

انتصاب جدید استاندار گیلان بر ان داشت تا به مقام عالی دولت در استان نکاتی را یاداور شویم

جناب عباسی عزیز اگر قرار بر استفاده از یک نیروی سپاهی در کسوت فرمانداری تالش بود مگر سه شهرستان تالش ماسال رضوانشهر قحط الرجال نیروهای سپاهی و ارزشی بود ؟

عزیزان بی ادعایی که سالها در عرصه جهاد و مبارزه و دفاع از حقانیت کشور ایران در تمام صحنه های انقلاب بوده اند چه زمانی باید دیده بشوند.

اگر چه شش ماه از فعالیت دولت مردمی اقای رییسی می گذرد اما هنوز عده ای بدنبال مسببیان مثلا امروز هستند ، در حالیکه خود در چینش مدیران خود مانده اید.

اقای عباسی مگر سرهنگ عزیزی فرمانده سپاه ناحیه تالش که فردی بومی و دلسوز بوده چه کم از دوستان املشی شما داشته که به خود اجازه داده اید ، بدون حتی کوچکترین نظرخواهی پی گیر شوید که خواسته مردمان دیار تالش چه فردی می باشد؟

البته که رزومه گرفتن از مردمان دیار تالش از دیر باز بصورت فله ای باب بوده است ، براستی سواستفاده از حیا و با احترام بودن مردمان دیار تالش عزیز تا به کجا ادامه خواهد داشت ؟

البته این فرایندی نیست که فقط مربوط به شما باشد در اکثر دولتها سلیقه ای عمل شده و فرمانداران بعضا ضعیف برای تالش بزرگ انتخاب نموده اند.

چرا باید تالش را سکوی پرتاب دوستان خوب سپاهی ما در لباس وزارت کشور قرار بدهید در حالی که استفاده از نخبگان و فرهیختگان تالشی را به بادیه فراموشی سپرده اید .

۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ایران می گذرد اما گویی عده ای قصد ندارند ذره ای برای وجود مردم ارزش قائل شوند.

دوست نداریم همراه و همگام خدای ناکرده رسانه های بیگانه با شما ساز مخالفت بزنیم اما حق شهروندی تالشیان است که حداقل به حساب بیایند شما فردای قیامت باید پاشخگو باشید.

فعلا که دنبال مسببان وضعیت موجود هستید در حالی که عناوین خود را در طول فعالیت های سیاسی به فرامواشی سپردید !

انتظار از دوستان مقام مسوول شهرستان این بود که صدای خود را در تریبونهای رسمی اعلام کنند اگر از نظام و مردم ابهت گرفته اند محافظه کاری را کنار بگذارند .

مردمان دیار تالش بزرگ تشنه خدمت صادقانه هستند نه اینکه بعد از چهل و سه سال بجای استفاده از نیروهای حتی ارزشی خود به مهمانان ناخوانده خود رزومه تقدیم کنند .

اقای عباسی دولت مردمی در عمل از دل مردم باید باشد نه اینکه معامله گر و بازاری رفتار کند اگر چه در صورت گوش دادن به فرامین رهبری انقلاب مسیر را درست طی خواهند نمود در غیر این صورت خانه از پایه بست ویران است .