تارتار: با وجود هواداران خود نگرانی نداریم

سرمربی تیم فوتبال ملون بندرانزلی گفت: در دیدار روز دوشنبه مقابل تراکتورسازی تبریز باید هوشیار عمل کنیم و از سوی دیگر با وجود هواداران خود نگرانی نداریم.

تالشان نیوز :  مهدی تارتار روز یکشنبه در نشست خبری پیش از بازی تیم های ملوان و تراکتورسازی تبریز در بندرانزلی اظهار کرد: تراکتورسازی تیم بسیار خوبی است که برای قهرمانی بسته شده و حریفانش را خیلی خوب پِرِس می‌کند که البته برای این نوع بازی حریف طرح و برنامه خاصی هم داریم.

وی افزود: در دیدار فردا باید با تمام توان بازی کنیم و از تمام ظرفیت خود استفاده کنیم؛ گرچه حریف تیم بسیار قدرتمندی است اما ملوان نیز بازیکنان خوبی دارد و همچنین ما هواداران پرشوری داریم و هیچ نگرانی نسبت به بازی های سخت نداریم.

وی ادامه داد: ما باید در این دیدار بیشتر تلاش کنیم تا تیم خوب تراکتورسازی را شکست دهیم؛ البته پس از شکست خانگی مقابل شمس آذر، خیلی ها اعتقاد داشتند که روند نزولی ملوان آغاز می‌شود اما ما خیلی خوب به بازی‌ها برگشتیم و بازی خوبی را در رفسنجان انجام دادیم و به یک پیروزی پرگل رسیدیم.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه به شایعه جدایی خود از این تیم اشاره و بیان کرد: من به شایعات توجه ندارم و با این تیم در بندرانزلی روزهای خوبی را تجربه می‌کنم و تا پایان فصل نیز دوست ندارم از این تیم جدا شوم.

تارتار اضافه کرد: هر شخصی که تعهدی را می دهد باید به آن پایبند باشد و من نیز تعهد دادم که به عنوان سرمربی در ملوان باشم و از سوی دیگر مردم این شهر و هواداران ملوان را دوست دارم و تاکنون نیز در دوران مربیگری هیچ گاه در میانه فصل به تیم دیگری نرفتم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بازیکنان ما نیز پیشنهادات را برای بعد از پایان فصل خواهند گذاشت زیرا بازیکنان ملوان نیز اخلاق مدار هستند و با تمام وجود در ملوان بازی می کنند؛ از سوی دیگر نیز اگر بازیکن مشکلی نداشته باشد به فکر تغییر تیم نیست و خوشبختانه شرایط در ملوان مناسب است اما انتظار داریم که مسئولان به تیم بیشتر کمک کنند.

وی در خصو جذب بازیکنان سرباز نیز اشاره کرد و گفت: ما محدودیت جذب بازیکن داریم؛ اما از بازیکنان باکیفیت که انگیزه داشته باشند، استقبال می‌کنیم و انگیزه برای ما اهمیت بیشتری دارد؛ زیرا بازیکنان باید بدانند که ملوان تیم کوچکی نیست که فقط مدت سربازی‌ خود را سپری کنند و در این خصوص نیز با جلساتی که با بازیکنان سرباز خواهیم گذاشت، تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش ایرنا، تیم های فوتبال ملوان و تراکتورسازی تبریز از ساعت ۱۵ روز دوشنبه(فردا) در هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر کشور در ورزشگاه زنده یاد سیروس قایقران بندرانزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند.