بیانیه عضو شورای شهر تالش در خصوص حواشی انتخاب شهردار تالش

عبداله حسین پور عضو شورای شهر تالش در بیانیه ای نسبت به حواشی انتخاب شهردار پرداخت و چرایی عدم امضای صورت جلسه انتخاب شهردار منتخب را تشریح کرد

به گزارش تالشان نیوز : عبداله حسین پور عضو شورای شهر تالش در ایام عید غدیر خم با انتشار بیانیه ای در فضای مجازی به اتفاقات و حواشی انتخاب شهردار تالش واکنش نشان داد.

متن بیانیه به شرح زیر میباشد :

بنام خدا

لاحول ولاقوه الا بالله العلی العظیم
حضرت امام علی (ع):نشانه ایمان،این است که راستگویی را هرچندب زیان توباشد بردروغگویی گرچه به سودتوباشدترجیح دهی.نهج البلاغه ص۵۵۶حکمت ۴۵۸.

باعرض سلام وتبریک عیدبزرگ امامت وولایت.

براساس تکلیف وحسب الامرفرمایشات پدرانه ودلسوزانه امام جمعه محترم شهرستان درخطبه های نمازجمعه مورخه ۹/۴/۴۰۲پاره ای ازمباحث مطروحه در حوزه کارشورایی که مایه نگرانی خاص وعام درشهرستان گردیده است رابه استحظار رسانده وتقاضای توجه بیش ازپیش شماشهروندان عزیزودلسوزان جامعه به واقعیات موجودرادارم.

بیش ازیکسال است که بدلیل شرایط بوجودآمده شهرداروقت تالش استعفا داده ومدیریت شهری همچنان باسرپرستی اداره می شود،وصرف نظرازمباحث تکراری که درگذشته اتفاق افتاده ودراین مجال هم نمی گنجد،شورابه سرخط یعنی انتخاب شهرداررسیده است،

ودراین راستا ازبین گزینه های مطرح ۳ گزینه اقای محمد پور _ درمانی و قوی پنجه نهایی شد. و مقرر گردید تا شهردار تالش از بین ایشان انتخاب شود که اینجانب و ۳ عضو دیگر شورا اقای برهانی ، یوسف زاده و خانم اردوئی بدلیل سوابق کاری ۲۰ ساله و دارا بودن تجارب و دانش و تخصص لازم در حوزه ی  مدیریت شهری تصمیم به انتخاب اقای مهندس محمد پور گرفته و  اقای رحیمی نیز با قول هایی ک به اقای برهانی داده بودند، دیگر نگرانی برای انتخاب فردی شایسته ،مدیر، متعهد، و توانمند. چون اقای مهندس محمد پورنبود،

که در ادامه با انصراف اقای  درمانی گزینه ها محدود به ۲ نفر (محمد پور_ قوی پنجه) گردید .

در جلسه ای که در مورخه ۴۰۲/۴/۴ با حضور اقای قوی پنجه و اعضاء شورا برگزار گردید به ایشان گفته شد، اگر دلسوز هستید شهر تالش درحال حاضر نیازمند،مدیری بااشرافیت کامل و متخصص در امورات شهری است و صرفا یک رئیس اداره بودن کافی نیست.

اما کوتاه نیامده و با فشار و اصرار اطرافیانش و وعده وعیدهائی که برای حل مشکلات شخصی برخی از اعضاء دادند در دقایق پایانی اراء تغییر کرد.

و ۴ نفر از اعضاء اقایان علی بابائی ، رحیمی ، پورپناه و خانم اردوئی  با انتخاب فردی که فرسنگها با مدیریت شهری فاصله داشته و صرفا یک رئیس اداره می باشد اما به جهت قرار گرفتن در تیم غالب که متاسفانه امروز در انتصاب مدیران رسم شده است انتخاب گردید.

به قول معروف(آن چیزی که عیان هست ،چه حاجت به بیان هست) واینجانب ن تنها مخالف انتخاب ایشان بودم بلکه باتوجه به مغایرتهای قانونی موجود حتی ازامضاء صورتجلسه نیز خودداری نمودم.

خدایاچنان کن سرانجام کار _
توخوشنودباشی ومارستگار.

(عبدالله حسین پور ، عضو شورای اسلامی شهر تالش)