مالک باشگاه پانیک خریدار جدید تیم چوکا

به عشق شهرم آماده ام تا چوکا را به آنچه که لایقش هست برسانم | تنها شرطم این است که هیچ مسئولی دخالتی نداشته باشد

سعید اکبری در حالی از تمایل خود برای مالکیت چوکا خبر داده که اولا تحقق شرط وی در شرایط فعلی تالش فرض محال است ثانیا مالکیت این تیم در حال حاضر همزمان در عقد ۴ مالک دیگر است و به نظر میرسد موضوع مالکیت تیم چوکا جز در محاکم قضایی حل و فصل نخواهد شد.

به گزارش تالشان نیوز در حالی که سقوط تیم چوکا به لیگ دسته دوم فوتبال کشور احساسات مردم و هواداران این تیم از سرتاسر کشور به خصوص مناطق قومی تالش از فومن تا اردبیل را جریحه دار کرده است به همان اندازه تنور بازار مالکیت چوکا گرم شده است.

در حالی که مالکیت تیم چوکا تاکنون به نام های مختلف قول نامه و واگذار شده است اما

تنها ساعاتی پس از سقوط تلخ چوکا برخی کانالهای هواداری از تقاضای مالکیت چوکا و حتی انتقال امتیاز تیم لیگ یکی به چوکا خبر دادند.

گفته میشود مالکین تیم خوشه طلایی در نظر دارند در صورت توافق با هیات فوتبال ، امتیاز تیم خوشه در لیگ یک را با امتیاز لیگ دو چوکا معاوضه کنند و مالکیت تیم چوکا را بر عهده گیرند.

در ادامه این بازار گرمی ها مالک باشگاه پانیک نیز به جمع مالکین تیم چوکا اضافه شد.

سعید اکبری مالک باشگاه پانیک که میتوان گفت کارنامه موفق و پر فراز و نشیبی را در دو سال گذشته در فوتبال کشور داشته است با یک شرط به قبول مسئولیت مدیریت چوکا چراغ سبز نشان میدهد

وی در پیامی که عنوان داشته :

هواداران فوتبالی تالش دو سال حضور موفق در فوتبال کشور داشتیم و با تمام بی مهری هایی که شد و در حالی که هماننو غریبه ها با ما برخورد کردند اما به عشق تالش و تالشی ادامه دادیم و خدا را شاکرم که شرمنده هواداران نشدیم

اکبری اضافه میکند : حال با کسب تجربه و آمادگی صد درصد به عشق شهرم آماده ام تا چوکا را به آنچه که لایقش هست برسانم و تنها شرطم این است که هیچ مسئولی دخالتی نداشته باشد

تجربه در طول سالهای گذشته نشان داده فوتبال و میل به شهرتش به خصوص در چوکای پر اوازه با هواداران کم نظیرش جایگاه خوبی برای کسب این هدف بوده است و بسیاری نیز در این مدت با این هدف به این تیم نزدیک شده اند در این میان افرادی نیامده رفتند و برخی ها را نیز راندند .

اما انچه که مشخص هست موضوع مالکیت تیم چوکا با توجه به عقدنامه های داده شده به افراد مختلف با نام مالک و در مقابل تعهدات انجام نشده به یک پرونده حقوقی سنگین تبدیل شده است .

به نظر میرسد باز شدن این گره ها در صورتی که با مذاکره حل نشود در راه رسیدگی حقوقی مشمول زمان خواهد شد و مالکیتی انتقال پیدا نخواهد کرد مگر اینکه فردی مثل سرهنگیان و قهوه پیدا شود و با قول نامه ای جدید بگویند شما مالک هستید و در نهایت مالکیتی انتقال پیدا نکند و یک شاکی به شاکی های قبلی اضافه گردد .