بخشدار حویق خبر داد :

بهره برداری از ۴۱ پروژه عام المنفعه در دهه فجر در بخش حویق

تالشان نیوز : به گزارش روابط عمومی بخشداری حویق به مناسب دهه فجرنشست خبری بخشدار حویق با خبرنگاران در محل بخشداری این بخش با حضور جمعی از خبرنگاران شهرستان تالش برگزار شد.

کاظم رزمی بخشدار بخش حویق با قدردانی از زحمات شبانه روزی تمامی مسئولین و دستگاه های اجرایی شهرداران شهر های حویق و چوبر و دهیاران بخش گفت : با وجود کمبود اعتبارات ، با تلاش همه دستگاه های اجرایی در دهه مبارک فجر از ۴۱ پروژه در حوزه های مختلفی چون اشتغال عمرانی و خدماتی با اعتباری بالغ بر ۱۴۱۲۱۵۰۰۰۰۰۰ ریال در بخش حویق بهره برداری خواهد شد.

وی با برشمردن پروژه های آماده بهره برداری افزود : پروژه های اعلام شده ، تنها پروژه های است که از هفته دولت تا دهه فجر امسال انجام شده است که در طول ۶ ماه اخیر آماده بهره برداری گشته اند.

بخشدار حویق در ادامه سخنان خود جایگاه ورزش را در جامعه بسیار مهم و حیاتی دانسته و از زحمات شهرداری و شورای اسلامی شهر حویق برای آماده سازی و افتتاح دفتر باشگاه فرهنگی و ورزشی شهرداری حویق تشکر نمود

رزمی با اشاره به حضور وزیر محترم ورزش و جوانان و نماینده ویژه نهاد ریاست جمهوری در بخش حویق بیان داشت : باتوجه به بازدید وزیر محترم از پروژه های نیمه تمام سالن ورزشی چوبر و تکمیل سالن ورزشی حویق امیدواریم اعتبارات ویژه ای برای این پروژه ها تخصیص داده شود.

بخشدار حویق در پایان از همکاری شهرداران و دهیاران با ادارات برق،آب،گاز و سایر ادارات خدمات رسان با وجود کمبود اعتبارات جهت حل مشکلات مردم قدردانی کرد.

وی در پایانِ این نشست،به پاس زحمات اصحاب رسانه،با اهدای لوح تقدیری از تلاش های شبانه روزی این عزیزان قدردانی و آرزوی موفقیت را در ادامه راه برای ایشان خواستار شد.