بهره برداری از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و ۳ واحد آموزشی با حضور استاندار گیلان در رضوانشهر

همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی؛ مرکز جامع خدمات سلامت روستایی دهستان خوشابر و سه واحد آموزشی شهرستان رضوانشهر با حضور دکتر عباسی استاندار کیلان افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش تالشان نیوز ،  بعد از ظهر امروز (یکشنبه) مرکز جامع سلامت روستایی خوشابر رضوانشهر با حضور دکتر عباسی استاندار و جمعی از مسئولان استان گیلان به مناسب دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

مرکز جامع خدمات سلامت روستایی دهستان خوشابر شهرستان رضوانشهر با اعتبار حدودا ۴ میلیارد تومانی و در ساختمانی به متراژ ۴۷۵ مترمربع افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

برای احداث مرکز جامع خدمات سلامت خوشابر سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در ساخت و ۳۵۰ میلیون تومان نیز در تجهیز، اعتبار صرف شده است.

مرکز جامع خدمات سلامت خوشابر دو مرکز بهداشت گالش‌خیل و شانکاور‌ را تحت پوشش دارد و شامل پزشک خانواده، ماما، تزریقات و بهداشت خانواده است.

زمین این مرکز خدمات جامع سلامت که امروز به بهره‌برداری مردم رسیده توسط الله‌قلی‌ تیموری نژاد دشتمیانی، از خیرین بنام رضوانشهری در سال ۱۳۵۸ اهدا شده است.

همچنین سه واحد آموزشی شهرستان رضوانشهر عصر امروز با حضور دکتر عباسی نماینده عالی دولت در گیلان افتتاح شد.

این واحدهای آموزشی شامل ۸ کلاس درس با ۴۸۲ مترمربع زیربنا با ۷۹ میلیارد ریال اعتبار نوسازی مدارس استان احداث شده است./استانداری گیلانرضوانشهر