چوکا در مسیر توسعه و حضور پایدار در بازار رقابت

بهره برداری از طرح های توسعه ای کارخانه چوکا با حضور مدیر عامل هلدینگ سلولوزی شستا

به گزارش تالشان نیوز ، روز یکشنبه ۱۴ اسفند با حضور ابراهیم نصرالهی مدیرعامل گروه صنعت سلولوزی تامین گستر نوین (تاسیکو) به همراه دکتراله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مهندس کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا، و اعضای هیات مدیره شرکت مهندس صفوی فرماندار و فرماندهان نظامی و مسئولین شهرستان از چند طرح توسعه ای کارخانه چوکا جهت افزایش تولید و تنوع محصولات و حضور پایدار در بازارهای رقابتی صنایع چوب و کاغد بهره برداری شد.

به همین منظور در راستای ورود به بازارهای جدید و همچنین تامین بوبین مصرفی صنایع مختلف من جمله کاغذسازی، صنایع چاپ و بسته بندی و پتروشیمی، پلی استر، نساجی و کاغذ تیشو، واحد جدید تولید لوله مقوایی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این واحد تولیدی قابلیت تولید انواع لوله مقوایی در سایزها و قطر های مختلف را دارد.

گفتنیست واحد تولید لوله مقوایی شرکت چوکا توانایی تولید ۸۰۰۰ تن لوله مقوایی با میزان اشتغال ۳۰ نفر در سال را داراست که با حمایتهای مدیریت فعلی شرکت و توان داخلی خط دوم آن افتتاح و راه اندازی گردید.

تولید تست لاینر ، یکی از محصولات کارخانه چوکا محسوب میشود که با در مدار قرارگرفتن سایزپرس ماشین کاغذ که در سال جاری جهت تعمیرات تخصصی نظیر تاب گیری، روکش شدن پلاستیکی در راستای تولید تست لاینرهای با کیفیت مناسب سایز پرس ماشین کاغذ به کشور ایتالیا ارسال گردیده بود مجددا راه اندازی شد.

لازم بذکر است این رول در تزریق رنگ و افزودن مواد شیمیایی در کاغذ بمنظور افزایش کیفیت محصول نهایی نقش اساسی دارد که پس از نصب در خط تولید مورد بهره برداری قرار گرفت.

از دیگر برنامه های حضور نصرالهی در کارخانه چوکا دیدار با خانواده شهید ناصر فرجی پور یکی از شهدای این شرکت و نامگذاری ساختمان مرکز تحقیقات و توسعه شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) به نام شهید ناصر فرجی پور بود

لازم بذکر است شهید ناصر فرجی پور از پرسنل واحد راه و ساختمان شرکت چوکا بود در سن ۳۶ سالگی در ماووت عراق به درجه شهادت نائل گردید.

همچنین با حضور دکتر ابراهیم نصرالهی مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو)، دکتراله بداشتی رئیس سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور، مهندس کاظمی مدیرعامل مجتمع چوکا، فرماندار، فرماندهان نظامی و مسئولین شهرستان رضوانشهر در آستانه روز درختکاری ۵ اصله درخت به یاد شهدای کارگری این شرکت غرس گردید.