بهره‌برداری از ۹ طرح عمرانی شهرداری تالش در هفته دولت

سرپرست شهرداری تالش از بهره برداری ۹ طرح عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری با اعتبار حدود ۱۳۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در هفته دولت خبر داد

به گزارش تالشان نیوز : اسحاق قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ۹ طرح شهرداری تالش شامل آسفالت معابر شهری، کانال جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی، رنگ‌آمیزی جداول و سرعت‌گیرها و ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر، تعریض پل، چمن مصنوعی، روشنایی معابر، نرده گذاری پارک، موزائیک فرش و خط کشی معابر سطح شهر است که به صورت همزمان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: خیابان‌های سلمان فارسی غربی، نظامی گنجوی، پیروزی و ۲۰ متری جمهوری اسلامی به مساحت ۲۲ هزار متر مربع با اعتباری حدود ۸۲ میلیارد ریال آسفالت شده است.

سرپرست شهرداری تالش با بیان اینکه کانال سطح شهر در بلوارهای پائیزان و سردار سلیمانی، خیابان شهید چمران، کوچه‌های شهید خدادوست، حر و آلاله به طول ش ۲۷۳ متر با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال احداث شده است و در هفته دولت افتتاح می‌شود، خاطرنشان کرد: رنگ‌آمیزی جداول، سرعت‌گیرها و ایستگاه‌های تاکسی سطح شهر با اعتبار پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شده است.

قربانی تصریح کرد: تعریض پل اصلی در خیابان نواب صفوی با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال، نصب چمن مصنوعی در خیابان امام خمینی (ره) با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال اجرا شده است و در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تاکید کرد: روشنایی بلوار ولیعصر (عج) با اعتباری بالغ بر ۱۱ میلیارد ریال، نرده‌گذاری پارک کرگانرود با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، موزائیک فرش در خیابان‌های امام خمینی (ره)، بلوار پائیزان و سایر نقاط شهر با اعتباری حدود هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و خط کشی معابر سطح شهر با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد ریال اجرا شده است.

سرپرست شهرداری تالش گفت: ۹ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شهرداری در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد و ۵۵۰ میلیون ریال در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.