قصور کادر درمان و تلاش بیهوده دانشگاه علوم پزشکی برای لاپوشانی

بعد از تزریق ۷ آمپول بی حسی نتوانستند دندانم را بکشند / به کسی حمله نکردم از شدت درد دستم به شیشه خورد

به گزارش تالشان نیوز روز گذشته خبر درگیری یک بیمار با پرسنل کادر درمان مرکز خدمات جامع سلامت بخش حویق بازتاب فراوانی در سطح رسانه های محلی و استانی داشت.

تا حتی دانشگاه علوم پزشکی نیز نسبت به این حادثه موضع گیری سفت و سختی داشت و طی بیانیه ای تاکید داشت :  پدر فرزند بیمار که به دلیل عدم ارائه خدمات دندان پزشکی به دلیل داشتن عفونت دندان از سوی  پزشک عصبانی شده و به کادر درمان حمله ور شده است .

دانشگاه علوم پزشکی گیلان در حالی در بیانیه ای اغراق آمیز نسبت به حادثه درگیری یک بیمار در درمانگاه حویق واکنش نشان داده که فرد خاطی طی مصاحبه ای با یکی از رسانه ی محلی بخش حویق ضمن رد ادعای دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر مراجعه فرزند وی به دندان پزشکی گفت : بر اثر دندان درد شدید به مرکز خدمات جامع سلامت حویق مراجعه کردم و خواستار کشیدن دندان خود شدم.

وی افزود : متاسفانه پس از تزریق ۷ امپول بی حسی و ساعات ها زمان نتوانستند دندانم را بکشند و در نهایت به من گفتند ما نمیتوانیم دندان شما را بکشیم به مرکز دیگری مراجعه کنید.

فرد مراجعه کننده به مرکز درمانی حویق ادامه داد : بنده از شدت درد به پذیرش مراجعه کردم تا با رییس مرکز صحبت کنم و در حالی که ار شدت درد به خود میپیچیدم دست به شیشه پیشخوان برخورد کرد و شیشه شکست در حالی که قصدی برای حمله یا درگیری نداشتم و از همین جا هم از همه عوامل پوزش میطلبم