برگزاری یادواره شهدای کارگری و کارمندی شهرستان رضوانشهر در کارخانه چوکا با حضور سردار حاج کمیل مطیع دوست

سردار حاج کمیل مطیع دوست از فرماندهان و یادگاران جنگ گفت : نقش کارگران در دوران هشت سال دفاع مقدس نقش بی بدیل بوده و تعداد بالای شهدای این قشر خود بزرگ ترین دلیل برای اثبات این نقش تاثیرگذار است.


به گزارش تالشان نیوز : روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۷/۵ با حضور کارکنان شرکت چوکا ، مدیرعامل و اعضای هییت مدیره، اعضای شورای تامین، روسای ادارات شهرستان رضوانشهر و با حضور سخنران کشوری مراسم یادواره شهدای کارگری و کارمندی به میزبانی شرکت چوکا برگزار شد.

سردار حاج کمیل مطیع دوست سخنران این یادواره گفت: : کارگران در پشت جبهه‌ها هم در زمینه پشتیبانی از جنگ ایفای نقش می‌کردند که در این راه نیز شهدای زیادی را تقدیم ایران اسلامی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: ارتش بعث عراق بارها دست به بمباران پالایشگاه‌ها، کارخانه‌ها و صنایع کشور، خصوصاً صنایع دفاعی زد که در این بمباران‌ها، کارگران زیادی به شهادت رسیدند

سردار مطیع دوست بیان داشت: کارگران در دفاع مقدس تلاش ویژه‌ای داشتند و پشتوانه خوبی برای جنگ بودند و توانستند در شرایط تحریم، ملزومات جنگ را تامین نمایند

حاج کمیل مطیع دوست گفت: آرمان‌های امام راحل الهی و فلسفی و برپایه‌ی ایمان بود که امروزه راه گشای بسیاری از موانع است و جوانان ما باید با آن آشنا شده و انس بگیرند.

وی اشاره داشت:امام خمینی رحمت الله علیه معمار انقلابی شد که در دنیا نظیر ندارد و محور اتحاد مسلمانان شده و امروز آثار و برکات این انقلاب در دنیا نمایان است.

در پایان ضمن مداحی و بیان خاطرات شهدا، از ۹ تن از رزمندگان سالهای دفاع مقدس شرکت چوکا تقدیر بعمل آمد.