نماینده ولی فقیه در گیلان

برخی مسئولان و آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی استان هستند / به دلیل نبود زیرساخت های لازم زیان حضور گردشگران از سودشان بیشتر است

به گزارش تالشان نیوز : آیت الله رسول فلاحتی ،در خطبه های نماز جمعه شهر رشت، تغییر کاربری اراضی کشاورزی به ویژه برنج و چای را از دیگر پیامدهای حضور غیر بومی ها در گیلان دانست و گفت: ویلاسازی ها هیچگونه بهره اقتصادی برای گیلان ندارد.

وی با بیان اینکه زیرساخت های لازم برای بهره بردن از وجود گردشگران در گیلان ایجاد نشده است، خاطرنشان کرد: برخی مسئولان و آقازاده ها به دنبال ویلاسازی در اراضی کشاورزی استان هستند و امیدواریم دستگاه های متولی با این افراد برخورد لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در گیلان ،همچنین با انتقاد از حقوق های نجومی برخی از مسئولان، اظهار کرد: حقوق های نجومی فسادزا بوده و اعتماد مردم نسبت به دولت را از بین می برد.

وی از قوای سه گانه خواست مسئله حقوق های نجومی را پیگیری کنند و افزود: علاوه بر برخورد دقیق و آبرومندانه با نجومی بگیران، از پرداخت چنین حقوق هایی در آینده جلوگیری شود، زیرا دشمنان این انقلاب و نظام از این حربه ها برای ایجاد چالش استفاده می کنند./ حکایت گیلان