واکنش تند کوروش برمک به مصاحبه علیه پیوس

برای پیدا کردن هویت از آدم‌‎های کوچک استفاده نکنید؛

به گزارش تالشان نیوز به نقل از “ورزش سه”، شب گذشته در شرایطی دیدار چوکای تالش و بادران با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کرد که شاهد وقفه ای چند دقیقه ای در مسابقه بودیم. ماجرا از این قرار بود که پس از اعلام پنالتی به سود بادران، چوکایی‌ها که به عملکرد داور مسابقه اعتراض داشتند، شروع به اعتراض کردند و به همین دلیل چند دقیقه ای بازی با وقفه ایجاد شد.


پس از این اتفاقات اعضای تیم فوتبال بادران مصاحبه هایی علیه فرشاد پیوس سرمربی چوکا انجام دادند که حالا کوروش برمک مربی سبزپوشان تالشی در گفتگویی با “ورزش سه” به اظهارات اعضای تیم بادران و به ویژه خواجه گیری سرپرست این تیم که صحبت های تندی علیه فرشاد پیوس انجام داده بود، واکنش نشان داده است:

وقتی در رابطه با یک شخص محبوب در فوتبال ایران و آسیا صحبت می کنید، باید اول شان و شخصیت و جایگاه خودت را بدانی. برای باشگاه خوب و محترم بادران متاسفم که یک سری آدم های تازه به دوران رسیده در راس کارهای اجرایی و مدیریتی قرار گرفته اند.

من برای مدیران باشگاه احترام زیادی و می دانم برای جوانان این کشور هزینه می کنند، ولی باید حواسشان جمع باشد وقتی می خواهند در مورد فوتبالیست‌ها و مربیانی که سال‌ها برای فوتبال ایران زحمت کشیده اند صحبت کنند، هر حرفی از دهشنشان در آمد نزنند. از جمله این آقایی که من اصلا او را نمی شناسم و در رابطه با اسطوره فوتبال ایران صحبت کرده است.


مربی تیم چوکا با تمجید از منش و رفتار امید روانخواه در مصاحبه ای که پس از بازی داشته، اضافه کرد: من از امید روانحواه تشکر می کنم که به هر حال فوتبالی صحبت کرد و انتقادش را هم مطرح کرد. به هر حال ایشان نظرش را گفته، ولی همه دیدند که در طول بازی چه اتفاقی افتاد.

همانطور که آقای پیوس هم تاکید داشتند، باشگاه بادران باید جواب بدهد که چرا این بازی پخش مستقیم نداشته؛ در صورتی که تمام بازی های این تیم از شبکه تماشا به صورت مستقیم پخش می شده. همانطور که بازی های ما که برای نیفتادن می جنگیم در شبکه باران به صورت مستقیم پخش می شود؛ پس چیزی برای قائم کردن نداریم.

فوتبال چوکا، فوتبال پاک است و هویت چوکا هم فوتبال پاک است. در پایان یک خواهش از مسئولان بادران دارم و آن هم این است که برای هویت بخشیدن به خودتان از آدم های کوچک استفاده نکنید مثل صحبت های همین آدم که در مورد فرشاد پیوس صحبت کرده. باید شان و شخصیت خودمان را بدانیم و در همان سطحی که خودمان هستیم، حرف بزنیم.