با محاربان اقتصادی برخورد قاطع صورت گیرد

 امام جمعه آستارا در خطبه‌های نمازجمعه اظهار کرد: همانطور که با محاربان امنیتی و برهم زنندگان نظم و آرامش کشور برخورد قاطع صورت می‌گیرد، باید محاربان اقتصادی را هم به اشد مجازات برسانند تا کسی هوای افزایش قیمت‌ها به سرش نزند.

به گزارش تالشان نیوز حجت‌الاسلام محمدجواد باقری ارومی در خطبه‌های نمازجمعه آستارا اظهار کرد: همانطور که با محاربان امنیتی و برهم زنندگان نظم و آرامش کشور برخورد قاطع صورت می‌گیرد، باید محاربان اقتصادی را هم به اشد مجازات برسانند تا کسی هوای افزایش قیمت‌ها به سرش نزند.

وی افزود: یکی از راه‌های مقابله با سوداگری و سودجویی برخی افراد در بهم زدن آرامش بازار و امنیت اقتصادی جامعه، برخورد قاطع با متخلفان واقعی و حقیقی است؛ زیرا به یقین چند نفر دلارفروش خرد و دوره‌گرد نمی‌توانند این چنین موجی در قیمت ارز ایجاد کنند.

امام‌جمعه آستارا بیان کرد: دولت محترم به یقین اقدام‌های قابل تقدیر بسیاری داشته است اما با توجه به التهابات پیش آمده در بازار و افزایش بی‌رویه قیمت‌ها، برخی موارد نیازمند اصلاح و برخی اقدام‌ها نیز نیازمند اعمال تغییرهای بنیادین می‌باشد.

وی در ادامه با گرامی‌داشت یاد شهدای خونین ۱۹ دی قم، اضافه کرد: این حرکت و جوشش را که برخاسته از بصیرت و شناخت به موقع در دفاع از مرجعیت و رهبر دینی نهضت اسلامی بود، زمینه‌ساز بیداری و شکل‌گیری قیام مردم شهرهای دیگر و در نهایت پیروزی انقلاب اسلامی شد.

حجت‌الاسلام باقری ارومی با قدردانی از رزمندگان و مجاهدان ارتش جمهوری اسلامی ایران در برگزاری رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ عنوان کرد: ارتقای سطح کمی و کیفی تجهیزات نظامی و دفاعی، آزمون واقعی سیستم‌های راداری و تمرین شبیه‌سازی حمله به بندر ایلات رژیم صهیونیستی در دریای سرخ از بزرگترین دستاوردها و پیام‌های این رزمایش بزرگ بود.

وی همچنین ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) و بزرگداشت روز مادران بزرگوار شهدا یادآور شد: آن حضرت چهار فرزند خوود را در راه دفاع از اسلام در رکاب امام و حجت زمان خود (ع) تقدیم کرد و حتی پس از دریافت خبر شهادت فرزندانش، اندوهگین شهادت حضرت امام حسین (ع) شد./ ایرنا