افتتاح طرح ساحلی قروق با صندلی های خالی

با دستور مسئولین برنامه نمایش نیما رهایی و اجرای موسیقی گروه استاد سهراب ظهیری در طرح ساحلی قروق لغو شد

روز گذشته بنا بر تصمیم کمیته فرهنگی ساماندهی سواحل شهرستان تالش مراسمی تحت عنوان افتتاحیه طرح های ساحلی شهرستان تالش در ساحل قروق با اجرای برنامه های هنری طنز و موسیقی ترتیب داده شده بود اما گفته میشود این برنامه ها با دستور سرهنگ ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش به دلیل انکه فردای مراسم مقارن با شهادت امام باقر ع بود لغو شد تا بدین ترتیب مردم بلافاصله مراسم را ترک کنند و فرماندار تالش و فرمانده سپاه ناحیه تالش در حضور صندلی های خالی مراسم را به پایان برسانند !

به گزارش تالشان نیوز روز یکشنبه ۴ تیرماه همزمان با سرتاسر استان گیلان برنامه افتتاحیه طرح های ساحلی شهرستان تالش در ساحل قروق برگزار شد.

در این مراسم که از سوی کمیته فرهنگی ساماندهی سواحل شهرستان تالش با محوریت شهرداری تالش برنامه ریزی شده بود برنامه های متنوع فرهنگی هنری و ورزشی از جمله اجرای نمایش طنز توسط گروه نیما رهایی هنرمند نامی عرصه طنز و همچنین گروه موسیقی محلی استاد سهراب ظهیری در نظر گرفته شده بود .

در حالی که مراسم با استقبال خوب مردم و گردشگران مواجه شده بود بعد از حضور مسئولین تالش از جمله فرماندار تالش فرمانده سپاه ناحیه تالش و سایر مسئولین مجری برنامه به یکباره لغو اجرای برنامه نمایش طنز و موسیقی را اعلام داشت .

گفته میشود دستور لغو اجرای برنامه های مورد اشاره توسط سرهنگ ستیزه فرمانده سپاه ناحیه تالش به دلیل انکه روز بعد مراسم ، مقارن با وفات امام باقر ع میباشد صادر شده است.

بعد این اتفاق بود ، مردمی که برای دیدن و تماشای برنامه های فرهنگی و هنری حضور پیدا کرده بودند یک به یک در اعتراض به لغو اجرای برنامه مراسم را ترک کردند طوری که فرمانده سپاه ناحیه و فرماندار تالش مراسم را با صندلی های خالی به پایان رساندند.

این در حالی است که برگزار کننده مراسم ، کمیته فرهنگی ساماندهی سواحل شهرستان بوده و با در نظر گرفتن تمام ملاحضات این تاریخ را برای برگزاری مراسم انتخاب کرده بودند.

انتظار میرود در برگزاری چنین مراسماتی تمام جوانب امر بررسی گردد تا شاهد چنین اتفاقات ناخوشایند نگردیم.