بانک ها باید در حمایت از تولید به کارخانجات کمک کنند

ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با موضوع « تعیین تکلیف واحد های تولیدی تحت تملک بانک های استان گیلان» به ریاست رییس کل دادگستری استان برگزار شد.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان، ستاد اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی با موضوع « تعیین تکلیف واحد های تولیدی تحت تملک بانک های استان گیلان» به ریاست حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رییس کل دادگستری استان گیلان با تبریک میلاد حضرت صدیقه طاهره ( سلام الله علیها) اظهار داشت: باید با پیاده کردن روش و سیره آن حضرت، راه و پیام زندگی ایشان را در زندگی خود به پا داریم.

وی همچنین یاد و خاطره شهیدرشید اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی و تمامی شهدای جبهه مقاومت را گرامی داشت.

رئیس شورای قضایی استان با بیان اینکه یکی از چالش های جدی استان گیلان، کم بودن سهم آن در صنعت است اظهار داشت: باید برای کسانی که می خواهند در استان سرمایه گذاری کنند فرش قرمز پهن کرد و موانع را برای آنان مرتفع نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: مسئولان بانک ها باید در چارچوب برنامه های نظام حرکت کرده و در حمایت از تولید به کارخانجات کمک کنند و از تملک واحد های تولیدی حتی الامکان اجتناب نمایند زیرا تملک واحد های تولیدی در نهایت به تعطیلی این واحد ها منجر خواهد شد.

این مقام ارشد قضایی در پایان خاطر نشان کرد: همه باید دست در دست هم به تولید و اقتصاد کشور کمک نمایند و با نگاه و حرکت انقلابی و جهادی در مسیر پیشرفت کشور گام بردارند.