عضو هیات مدیره چوکا تالش:

بازیکنان و کادرفنی چوکا از دروغ و وعده های مالک باشگاه خسته شده اند

به گزارش تالشان نیوز ، بهمن محمدیاری در ابتدای مصاحبه پیرامون اظهارات مالک باشگاه چوکا در خصوص دخالت های شده بیان کرد: مالک باشگاه پس از جشن قهرمانی و در دو ماه اخیر در کنار تیم نبوده اند و وظیفه ی ما در نبود ایشان، رفع مشکلات بوده است، نامداری بگوید پس از سوت بازی پایانی چوکا و قهرمانی این تیم چه کسانی این تیم را اداره کرده اند؛

ایشان به عنوان مالک حتی یک ریال به تیم کمک کرده اند؟ طبق مدارک موجود در زمان مدیرعامل سابق، حتی تکلیف ۲۰۰ میلیون تومان پول تیم مشخص نشد و به یکباره غیب شد، آقای نامداری پس از صعود نبودند و ما نیز اگر در کنار تیم نمی شدیم به نظرتان تکلیف باشگاه چه می شد؟

محمدیاری در خصوص کمک های مردمی به باشگاه چوکا گفت: آقای نامداری کمک های مردمی به تیم را کوچک میشمارند و ارزشی برای آن قائل نیستند در حالی که مردم صاحبان اصلی این باشگاه هستند و با رضایت کامل برای تیم خود هزینه می کنند، در نبود مالک باشگاه اگر کمک های مردمی و مسئولین نیز نبود چوکا با بدهی های موجود توان شرکت در لیگ یک را نداشت، با بیش از ۳۰۰ میلیون تومان با کمک مردم و مسئولین جشن صعود برگزار شد و این مبلغ به عنوان پاداش بین بازیکنان و کادرفنی پخش شد و این مسئله موجب آن شد بازیکنان فصل پیش حفظ شوند در غیر این صورت آنها با وضعیت بد مالی باشگاه قصد جدایی داشتند، باید دست بوس حامیان باشگاه باشیم نه اینکه با این رفتارها آنها را از این مجموعه دور کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه چوکا تالش در ادامه عنوان کرد: چوکا به بسیاری از بازیکنان، کادرفنی و بازاریان بدهکار است و مالک باشگاه آن را پرداخت نکرده و ما در این مدت با کمک مردم سعی کردیم بخشی از مشکلات را حل کنیم، اگر این کمک ها که مالک باشگاه آن را دخالت می داند نبود این تیم اعتبارش را از دست می داد.

وی در بخشی دیگر از مصاحبه اضافه کرد: آقای نامداری می گویند مشکل بلیط و پوشاک به ما ارتباط دارد، ما نیز در جهت کمک به ایشان پولی برای این مسئله اختصاص داده بودیم اما این پول به یکباره خرج جایی دیگر شد، ایشان بیان کرده بودند ما نگران پول ایفمارک نباشیم و پول بازی خارج از خانه را تامین کنیم حتی اینگونه گفتند که ایفمارک برای ما است!! اما به یکباره مجبور شدیم با اصرار مسئولین ایفمارک، این پول را پرداخت کنیم و در هزینه های بازی بیرون خانه کمی به مشکل برخوردیم، آقای نامداری خیلی شیک صحبت و مصاحبه می کنند اما وضعیت باشگاه آن طور که باید جالب نبوده است.

محمدیاری ادامه داد: هزینه های کرده توسط ما وظیفه ی مان بوده و منتی بر سر مالک باشگاه نمی گذاریم و هر انسانی ممکن است به مشکل مالی بربخورد اما ما انتظار صداقت از سوی ایشان داریم، ایشان به تعهدات خود پایبند نبوده و در کار خود صداقت نیز نداشته است، اکنون ما جای ایشان در تلاش هستیم که تعهدات مالک باشگاه را انجام دهیم و بنده در جشن قهرمانی (بازی پایانی در قم) شرکت نکردم برای اینکه گفتم بگذارم به جشن قهرمانی شان برسند اما از این طرف در روزهایی که آنها دنبال جشن بودند به دنبال حل مشکلات بودم، در زمان مربیگری اشجاری بارها بازیکنان قصد تعطیلی تمرین را داشتند و ما از این کار جلوگیری کردیم و به مالک باشگاه نیز گفتم که در کنارتان هستم اما انتظار می رود صداقت در دستور کار آقای نامداری نیز باشد.

محمدیاری: حرمت نامداری بر من واجب است به شرط اینکه وعده و دروغ کنار گذاشته و صادقانه برخورد شود

عضو هیات مدیره چوکا بیان کرد: بخشی از قرارداد بازیکنان برای ثبت قرارداد باید واریز می شد که این مسئله نیز در نبود مالک باشگاه و با کمک های مردمی حل شد، وضعیت باشگاه آن طور که مالک باشگاه از تهران می بیند هم نیست!

ایشان ادامه داد: به آقای نامداری گفته ام با صداقت از این پس باید برخورد کنند و یک بار دیگر با دروغ پیش بروند و رفتار خود را تغییر ندهند، دیگر حق دخالت در امور باشگاه را نخواهند داشت زیرا مشکلات مالی وی گناه نیست و هرکسی با این مشکلات روبه رو می شود اما نبود صداقت به اعتبار باشگاه ضربه وارد می کند.

وی در خصوص محمد نصرتی نیز اضافه کرد: همه طرفداران از شکست خارج از خانه تیم ناراحت هستند اما تیم بازی خوبی به نمایش گذاشت و می توان به آن امیدوار بود، ما از آقای نصرتی صداقت دیده ایم و این مسئله موجب شده او را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

محمدیاری در خصوص انتخاب های اشتباه نامداری در این مدت بیان کرد: پیش از آقای یوسفی چندین مدیرعامل توسط مالک باشگاه انتخاب شده اند که آنها خود نامداری می گوید که دروغگو بوده اند و صداقت نداشته اند و می شود از دروغ مدیرعامل های سابق یک فیلم سینمایی ساخت و این انتخاب های اشتباه به تیم ضربه زده و پس از این انتخاب های غلط بوده که ما آقای یوسفی را برای جایگاه مدیرعاملی معرفی کردیم که سابقه ی ورزشی مناسبی نیز در همین باشگاه چوکا دارد.

عضو هیات مدیره باشگاه چوکا تالش گفت: بنده مگر فقط همین امروز در کنار فوتبال هستم که می گویند اهداف سیاسی دارد، من پیش از انقلاب نیز در زمین سیدنیکی تالش فوتبال بازی میکردم و تازه وارد فوتبال نشده ام، حرمت آقای نامداری بر من واجب است به شرط اینکه وعده و دروغ کنار گذاشته و صادقانه برخورد شود، به جای اینکه دیگران مقصر معرفی کنیم باید دست در دست هم به دنبال حل مشکلات و سربلندی چوکا باشیم.

وی در خصوص بودجه ی تیم در لیگ یک و کاهش هزینه ها نیز گفت: آقای نامداری که اکنون در هزینه های جزئی تیم مانده اند اول فصل می گفتند بودجه ی تیم در لیگ ۳۵ میلیارد باشد اما بنده می دانستم توانایی پرداخت همچین هزینه ای وجود ندارد و تیم در بین بازی ها به مشکل برمیخورد از این بابت هزینه ها را کاهش دادیم تا با توان مان یکی باشد، حتی در زمان مدیرعامل قبلی با بازیکنی ۹۵۰ میلیون تومان قرارداد بسته بودند که همان بازیکن اکنون با ۶۰۰ میلیون تومان حاضر به حضور در چوکا است و مالک باشگاه باید این مسائل را نیز ببیند، مدیرعامل قبلی و سابق چوکا پیش از شروع فصل قاطعانه بیان می کرد با همراه اول جهت اسپانسری توافق کرده است و بنده می دانستم تمامی این صحبت ها دروغ است و از همان روز به آنها اطمینان نکردم و با حرف هایشان جلو نرفتیم.

بهمن محمدیاری در پایان پیرامون صحبت های حسن محمدیاری نیز که گفته بود نامداری مشکل قضایی دارد، بیان کرد: نماینده تالش قصد تخریب نامداری را نداشته و هدف ایشان کمک به چوکا بوده، ایشان در حضور وزیر ورزش به مشکلات چوکا اشاره داشته و به دنبال آن بوده که امتیازاتی برای تیم دریافت کند و با مشکلات موجود وزیر ورزش را آشنا کند و مشکل قضایی برای هر شخصی ممکن است پیش بیاید. /اسپی تاپ