۱۲ کیلومتر اسفالت و ده ها بازدید ! نوبت به موذن رسید

بازدید فرماندار تالش از پروژه روکش آسفالت جاده اسالم به خلخال 

در حالی که پروژه روکش اسفالت جاده اسالم به خلخال به سبب طولانی شدن اتمام آن به سوژه عکاسی مسئولین سیاسی منطقه تبدیل شده است ایرج موذن سرپرست جدید فرمانداری تالش نیز از فاز سوم اجرای روکش آسفالت این محور بازدید به عمل اورد.

به گزارش تالشان نیوز پروژه آسفالت محور اسالم به خلخال به طول ۱۲ کیلومتر سالهاست که عملیات اجرایی ان در سه فاز اغاز شده است.

فاز اول و دوم این پروژه در سالهای قبل و سال جاری اجرایی شد و فاز سوم ان نیز اخیرا شروع به کار کرده است.

گفتنیست طولانی شدن عملیات اجرایی این پروژه نه چندان بزرگ در حوزه راهداری سبب شده است که به سوژه ثابت عکاسی و ارائه گزارش عملکرد مسئولین تبدیل شود طوری که آغاز این پروژه به ابتدای دوره نمایندگی حسن محمدیاری به عنوان نماینده تالش باز میگردد و تاکنون فرماندارانی چون شاهکویی عاشوری مرجانی و موذن را به خود دیده است.

عصر روز یکشنبه ۱۴ ابان سرپرست فرمانداری تالش با همراهی امام جمعه بخش اسالم، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار اسالم و رئیس اداره راهداری و حمل نقل جاده ای شهرستان از فاز سوم پروژه بهسازی و تثبیت روکش آسفالت محور اسالم به خلخال از محدوده پیج بزرگ تا محدوده ایست بازرسی روستای گیجاو بازدید کرد.

مهندس ایرج موذن در بازدید از پروژه روکش آسفالت محور اسالم به خلخال ضمن تقدیر و تشکر از دکتر عباسی استاندار گیلان، دکتر محمد یاری نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و شهرستانی گفت؛ این پروژه یکی از پروژه های بسیار مهم شهرستان و محور ارتباطی دو استان گردشگر پذیر گیلان و اردبیل می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود : پروژه فاز سوم آسفالت محور اسالم به خلخال به طول ۵ کیلومتر با اعتباری معادل ۴۱ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور در دو لایه که لایه اول در بعضی مناطق به صورت آسفالت رگلاژی و در مقاطع دیگر بصورت تثبیت سیمانی و در نهایت لایه اصلی و نهایی به صورت آسفالت گرم اجرا خواهد شد.

وی عنوان کرد: در هفته دولت سال ۱۴۰۲، فاز دوم پروژه روکش آسفالت محور اسالم به خلخال به طول ۸ کیلومتر اجرا و به بهره برداری رسیده بود.