بازدید سرپرست فرمانداری تالش از مناطق محروم و کم برخوردار شهرستان

فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش با هدف بررسی مشکلات و توزیع عادلانه خدمات زیرساختی در سطح روستاها ، از روستای کوهستانی و محروم مردوان بخش مرکزی شهرستان تالش بازدید کرد.

به گزارش تالشان نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری تالش، بعدظهر امروز (شنبه ۳۱ تیرماه) در راستای تحقق اهداف دولت مردمی مبنی بر توزیع عادلانه خدمات و اجرای  دستور رییس جمهور محترم مبنی‌ بر حضور مستمر مدیران در بین مردم، «فرامرز مرجانی» سرپرست فرمانداری تالش با همراهی معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان از روستای محروم و کم برخوردار مردوان از توابع دهستان کوهستانی بخش مرکزی بازدید کرد.

سرپرست فرمانداری تالش در این بازدید گفت: علی رغم دارا بودن ظرفیت های مختلف، متاسفانه روستای کوهستانی مردوان فاقد برق، فاقد راه دسترسی مناسب و ایمن، فاقد شبکه توزیع آب شرب می باشد.

مرجانی افزود : روستای مردوان به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی و بهره مندی از خاک حاصلخیز و آب فراوان، قطب تولید انواع مرکبات، محصولات دامی، زنبور داری، آبزی پروری و … در شهرستان می باشد.

وی عنوان کرد: کشاورزان و باغداران با مشکلات عدیده ای جهت انتقال محصولات به بازار فروش مواجه می باشند و هرچه سریعتر باید جاده دسترسی تعریض و بازسازی شود.

فرامرز مرجانی گفت: در ارائه خدمت رسانی به مردم در دولت مردمی هیچ گونه بهانه ای قابل پذیرش نیست و در صورت همراهی دستگاه های اجرایی مردم از طعم شیرین خدمت رسانی بهره مند خواهند شد.

وی افزود: با تاکیدات دکتر عباسی استاندار محترم گیلان مبنی بر تشکیل نهضت خدمت رسانی در شهرستان ها و همکاری و همراهی مدیران استانی و شهرستانی و نماینده محترم در مجلس شورای اسلامی در اجرای ماده ۲۷ قانون برنامه پنج ساله ششم توسعه و در حمایت از اشتغال و توسعه، در صدد هستیم خدمات زیربنایی متناسب با شان و منزلت مردم در این منطقه توسط ادارات ذیربط فراهم گردد.

گفتنی است: روستای مردوان دارای ۴۷ خانوار مطابق سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۹۵ دارای کد آبادی, دهیاری و شورای اسلامی و طرح هادی روستایی می باشد.