علی نامداری :

اگر تیم را تحویل ندهند اقدام حقوقی خواهم کرد | بهتر است آقایان بیایند پولشان را بگیرند و زودتر بروند | صحبت های اقایی که مربی معرفی شده در شان قدمت فرهنگی قوم تالش نبود

به گزارش تالشان نیوز : علی نامداری در گفتگویی اقدام هیات فوتبال تالش در واگذاری چوکا به مالک جدید را غیر قانونی خواند و اظهار داشت : همانطور که پیشتر در گفتگویی اعلام کردم ما بر اساس توافق نامه سه روز کاری را فرصت داشتیم تا اقداماتی را انجام بدهیم اما شرایط کشور به گونه ای بود که تعطیلی حاکم شد و بخشی از اقدامات ما به تعویق افتاد و اقایان که منتظر بودند تا ما نباشیم دست به اقدام غیر قانونی زدند.

نامداری در واکنش به واگذاری تیم چوکا به مالک جدید عنوان داشت : مالکیتی به کسی داده نشده و این یک توافق نامست که کاملا غیرقانونی انجام شده و در صورتی که تا ۲۴ ساعت آینده وضعیت تیم مشخص نشود وکیل ما اقدامات قانونی و حقوقی خود را در فدراسیون و مراجع قضایی دنبال خواهد کرد و بهتر است اقایان همین فردا هزینه کرد خودشان را بگیرند و بروند.

وی افزود : مالک این باشگاه مردم و هواداران تیفوسی چوکا هستند اما بنابر اعتماد و لطف مردم که ما را در جمع هواداران چوکا پذیرفتند پروانه ی بهره برداری باشگاه چوکای تالشان به نام بندست بنابراین هواداران نگران این موضوع نباشند .

نامداری با بیان اینکه مردم تالش و هواداران چوکا نجیب و باوقار هستند گفت : ما به همه احترام میگذاریم اما بر اساس عهدی که با مردم و هواداران بستیم اجازه نخواهم داد گروهی که برای اهالی فوتبال سابقشان مشخص است از شرایط حاضر چوکا سو استفاده کنند و به صورت غیر قانونی مدیریت تیم را در دست بگیرند.

نامداری با انتقاد از صحبت های جهانبخش جعفری اظهار داشت : صحبت های ایشون به عنوان یک مربی و نه مربی چوکا جای تاسف داره و در شان مردم و فرهنگ و تمدن قوم تالش نبود.

او ادامه داد : همواره جو فوق العاده تیم چوکا و ورزشگاه پوریای ولی سوژه ی ثابت شبکه های مختلف خبری داخلی و خارجی بود اما اقایان با یک صحبت غیر فنی و غیر اخلاقی ضمن توهین به مردم با فرهنگ تالش ، فوتبال تالش و چوکا را به سوژه ی خنده و تعجب فوتبال ایران و جهان تبدیل کردند .

نامداری در پایان قویا از عزم و اراده ی خود برای ورود به مدیریت چوکا خبر داد و گفت : انتقادات و اشتباهات را میپذریم و این نوید را به هواداران میدهم با بهره گیری از تجارب گذشته و حضور و نظارت مستمر و با استفاده از نیروهای فوتبالی و پاک منطقه و کشور چوکایی در انتظار و امید هواداران خواهیم ساخت .