اولین کاروان در مسیر عشق

لحظاتی پیش کاروان پیاده رساله‌الحسین از شهر بافق یزد از عمود ۵۳۰ عبور کرد.این کاروان ۶ نفره که متشکل از ۲ خانم و ۴ مرد بودند بعد از زیارت مزار امام علی(ع) در نجف اشرف، از موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تالش که مستقر در عمود ۵۳۰ مسیر نجف به کربلا هست، عبور کرد

به گزارش پایگاه خبری تالشان نیوز، لحظات پیش کاروان پیاده رساله‌الحسین از شهر بافق یزد از عمود ۵۳۰ گذر کرد.

این کاروان ۶ نفره که متشکل از ۲ خانم و ۴ مرد بودند بعد از زیارت مزار امام علی(ع) در نجف اشرف، از موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) شهرستان تالش که مستقر در عمود ۵۳۰ مسیر نجف به کربلا هست، عبور کرد.

مدیر کاروان رساله‌الحسین در گفتگویی با پایگاه خبری تالشان نیوز گفت: صبح روز پنجشنبه ۲۶ مرداد از شهر بافق یزد حرکت کرده و پس از عبور از مرز مهران، روز جمعه بعد از زیارت حرم حضرت علی‌بن‌ابی‌طالب(ع) وارد مسیر پیاده‌روی اربعین شده‌اند.

این کاروان که در دو روز گذشته تا عمود ۵۳۰ آمده بودند، لحظاتی میهمان موکب شهرستان تالش شده و از خدمات رفاهی این موکب استفاده و گفتگوی کوتاهی با خادمین موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) داشتند.

مدیر موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) ضمن تقدیر از خادمین و خیرین موکب، از زائرین تالش و استان گیلان و نیز عاشقان حسینی جهت حضور و بیتوته در موکب عمود ۵۳۰ و نیز استفاده از خدمات رفاهی از قبیل توزیع غذا و نان در سه وعده، توزیع چای، شربت و آب، خدمات فنی به زائرین، خدمت‌رسانی و پذیرایی، اسکان، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات فرهنگی دعوت بعمل آورد و از مشتاقان همکاری در این حرکت خداپسندانه جهت خدمات‌دهی به مَشّاعون دعوت بعمل آورد.

شما خیرین نیک‌اندیش می‌توانید بصورت کارت به کارت یا پرداخت آنلاین اقدام به کمک نقدی به موکب کرامات حضرت رسول اکرم(ص) نمائید. همچنین، میتوانید جهت هماهنگی و تحویل کمک‌های غیرنقدی، با شماره تلفن‌های زیر تماس حاصل فرمائید.

مدیر اجرایی (نعمت‌الهیان)
۰۹۱۱۳۸۲۳۴۹۶
مدیر مالی (رزمجو)
۰۹۱۱۱۸۴۵۲۲۳
مدیر فرهنگی (آسفی)
۰۹۱۱۹۸۸۴۶۶۲

انتهای پیام/