انتخاب شرکت چوکا بعنوان کارفرمای برتر استان گیلان در سال ۱۴۰۱

در مراسمی با حضور استاندار گیلان مدیرکل تامین اجتماعی استان و رییس مجمع نمایندگان استان و سایر دستگاه های اجرایی از باقر کاظمی مدیرعامل شرکت چوکا به عنوان کارفرمای برتر استان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش تالشان نیوز، صبح امروز طی مراسمی از چهره های برتر کارفرمایی استان گیلان بر اساس شاخص های بیمه ای تقدیر بعمل آمد.

در این مراسم که از ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۶/۱۱/۱۴۰۱ با حضور عباسی استاندار گیلان، احمدی رئیس مجمع نمایندگان استان گیلان، کوچکی نژاد نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، آقاجانی مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی، حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی استان، مدیران حوزه صنعت و تولید وهمچنین فعالان تشکل های کارفرمایی در سالن اجتماعات تامین اجتماعی شعبه دو رشت برگزار گردید؛

از میان ۲۸ شعبه مستقر این سازمان در استان گیلان، باقر کاظمی مدیرعامل شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران(چوکا) بعنوان کارفرمای برتر سال ۱۴۰۱ انتخاب و از وی تقدیر بعمل آمد.

لازم بذکر است این انتخاب بر اساس شاخص های بیمه ای که از سوی سازمان اجتماعی لحاظ گردیده صورت گرفته که در این بین شرکت چوکا با مدیریت باقر کاظمی توانست بعنوان یکی از شرکای اجتماعی وظیفه مدار با انجام تکالیف قانونی به این مهم دست یابد.