حضور چهار رییس اداره شهرستان تالش در میتینگ انتخاباتی حسن محمدیاری!

انتخابات در تالش در معرض فروپاشی ! آقای استاندار فرماندارتان را از خواب غفلت بیدار کنید

پس از شرکت بخشدار حویق در میتینگ انتخاباتی حسن محمدیاری شب گذشته چهار رییس اداره شهرستان تالش در میتینگ انتخاباتی حسن محمدیاری در روستای کشلی شرکت کرده که دو تن از آنان علنا در این مراسم اقدام به سخنرانی نمودند.

به گزارش تالشان نیوز با وجود اینکه انتخابات در تالش با رکود بی سابقه ای مواجه است اما به نظر میرسد با نزدیک شدن به ایام انتخابات تخلفات انتخاباتی در حال اوج گرفتن است.

اواسط هفته گذشته همراهی اسماعیل ولی زاده با حسن محمدیاری در یک میتینگ انتخاباتی از رویه جدید حسن محمدیاری در خصوص بهره برداری از حضور روسای ادارات در قالب بررسی مشکلات مردم اما با مقاصد کاملا انتخاباتی پرده برداشت .

پیرو همین سیاست بود که شب گذشته حسن محمدیاری میتینگی را تحت عنوان بررسی مشکلات روستای کشلی اما کاملا انتخاباتی در منزل برادر زاده ی معاون فعلی اموزش و پرورش تالش که چندین ماه پیش با چراغ سبز محمدیاری به این سمت منصوب شده بود برگزار کرد.

اما در اتفاقی جالب و کاملا غیر قانونی ۴ رییس اداره رسما و علنا در میتینگ انتخاباتی حسن محمدیاری که حتی در آن برخی حاضرین به سر دادن شعار انتخاباتی کردنو حضور داشتند که نقض صریح قوانین انتخاباتیست .

جالب تر انکه در این مراسم که با برنامه ریزی یکی از اعضای شورای روستا و برادر زاده معاون اموزش و پرورش تالش برگزار شد رسما دو رییس اداره مهم شهرستان به بهانه توضیح در خصوص مطالبات مردم مورد خطاب قرار گرفتند و در پشت تریبون میتینگ انتخاباتی محمدیاری حاضر شدند و نسبت به دادن وعده های سر خرمن اقدام نمودند!

اقدام این چهار رییس اداره که تالشان نیوز اینبار برای حفظ آبروی آنان از بردن نام انان صرفه نظر میکند بیشتر انکه یک تخلف آشکار انتخاباتی باشد از اوضاع نابسامان حوزه ی سیاسی شهرستان حکایت دارد که مسئولیتش با فرماندار شهرستان است که باید مدیریت ادارات خود را بر دست گیرد.

ادامه وضعیت کنونی انتخابات تالش را به مرز فرو پاشی خواهد کشاند و ضرورت دارد استاندار گیلان به طور ویژه به موضوع تخلفات ادارات شهرستان تالش ورود کند .