اعلام لیست جدید تائید صلاحیت شدگان ۱۰حوزه انتخابیه گیلان

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان اظهار کرد: در ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان، ۲۶ نفر به تائید صلاحیت شدگان مجلس اضافه شد.

به گزارش تالشان نیوز ، جواد شفیعی ثابت، دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات استان گیلان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در ۱۰ حوزه انتخابیه گیلان ۲۶ نفر به تائید صلاحیت شدگان مجلس اضافه شد.

وی افزود: با اعلام جدید اسامی تائید صلاحیت شدگان از سوی شورای محترم نگهبان به ستاد انتخابات ۲۶ نفر دیگر به تائید صلاحیت شدگان انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه گیلان افزوده شد.

سخنگوی ستاد انتخابات گیلان گفت: در حوزه انتخابیه رشت و خمام ۵ نفر، در حوزه انتخابیه تالش، ماسال و رضوانشهر ۵ نفر، در حوزه انتخابیه آستارا ۳ نفر، در حوزه انتخابیه لاهیجان ۳ نفر، در حوزه انتخابیه فومن و شفت ۲ نفر، در حوزه انتخابیه صومعه سرا ۲ نفر، در حوزه انتخابیه بندرانزلی ۲ نفر، در حوزه انتخابیه رودسر و املش یک نفر، در حوزه انتخابیه لنگرود یک نفر و در حوزه انتخابیه آستانه اشرفیه نیز یک نفر تائید صلاحیت شدند.

شفیعی ثابت اضافه کرد: برابر جدول زمانبندی، شورای محترم نگهبان تا ۲۰ بهمن ماه اسامی تائید صلاحیت یا عدم تائید را می تواند مجددا اعلام نماید و بررسی ها نشان می دهد در تمامی حوزه های انتخابیه گیلان شاهد حضور سلایق سیاسی مختلف و تحقق راهبرد رقابت در انتخابات مجلس شورای اسلامی هستیم.

استان گیلان ۱۱ حوزه انتخابیه و ۱۳ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد.
حوزه انتخابیه گیلان