آقای استاندار ، باقری خطیبانی ارزانیان! 

اصرار گروه فشار در ستاد اقای رییسی بر انتصاب چهره ی جنجالی و عضو سابق شورای شهر رشت به عنوان فرماندار تالش 

به گزارش تالشان نیوز این روزها در پی فشار نمایندگان و نیروهای سیاسی تب انتصابات در گیلان بالا گرفته است.

 

هرچند ‌که استاندار گیلان در پی فشار ها بر تسریع انتصابات گفته بود دقت را فدای سرعت نخواهم کرد و مدیران برای پست گرفتن دست به دامان نمایندگان نشوند .

 

اما تحولات اخیر در استان گیلان نشان از آن دارد تغییرات در وزارت کشور سرعت گرفته است و شهرهای گیلان یکی پس از دیگری با احکام صادره از سوی اسداله عباسی فرمانداران جدید خود را میشناسند.

 

در همین راستا در محافل سیاسی از گزینه های متعددی جهت تصدی فرمانداری در حوزه ی انتخابیه تالش ماسال رضوانشهر نام برده میشود.

 

در این میان نام عضو سابق شورای شهر رشت چند روزیست برای انتصاب فرمانداری مهمی چون شهرستان تالش مطرح شده است.

 

گفته میشود محمود باقری خطیبانی چهره ی جنجالی شورای شهر رشت که به علت مواضع تند و به اصطلاح بازی بهم زنش شهره ی عام و خاص در رشت میباشد گزینه مطلوب گروه های سیاسی حامی دولت و ستاد رییسی به عنوان فرماندار جدید شهرستان تالش میباشد که موافقت ضمنی استاندار گیلان را نیز با خود به همراه داشته است.

 

با وجود اینکه شایعاتی مبنی بر حمایت معاون اول رییس جمهور محمد مخبر از باقری نیز مطرح میباشد اما انتصاب این گزینه تاکنون با مخالفت سخت حسن محمدیاری نماینده ی حوزه انتخابی تالش ماسال رضوانشهر همراه بوده است.

 

به طور قطع شهرستان تالش با توجه به شرایط اجتماعی و جغرافیایی و عقب ماندگی های بی شمارش برای توسعه و پیشرفت به چهره هایی شایسته و آزموده برای گره گشایی از امور مردم و حفظ وحدت در میان احاد جامعه نیازمند که در پیشینه ی افرادی چون باقری خطیبانی دیده نمیشود.

 

از سوابق باقری میتوان به عضویت وی در سپاه پاسداران و از رزمندگان جنگ تحمیلی و دفاع از حرم و مسئول حراست شهرداری و مسئول حفاظت فیزیکی استانداری دبیر ستادمبارزه‌ با قاچاق کالا و ارز استانداری گیلان و همچنین مشاور مدیرعامل و مدیر کل بازرسی نظارت و پاسخگویی منطقه آزاد انزلی اشاره داشت.