استخدام ۱۰۰۰ نفر در نظام سلامت گیلان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از جذب حدود ۸۰۰ تا یک‌هزار نفر در نظام سلامت استان از طریق برگزاری آزمون استخدامی خبر داد

به گزارش تالشان نیوز سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از راه‌اندازی صندوق بیماری‌های خاص و صعب‌العلاج در استان خبر داد و افزود: علی‌رغم اینکه این صندوق تازه در استان راه‌اندازی شده، گیلان از استان‌های پیشرو در ارائه خدمت به ذینفعان آن شده است.

آشوبی، نداشتن بیمارستان جنرال را یکی از ضعف‌های نظام سلامت استان برشمرد و گفت: مجوز احداث بیمارستان ۸۰۰ تختخوابی در رشت از وزارت بهداشت اخذشده و باید در فرصت محدود، عملیات اجرایی آن آغاز گردد تا در سریع‌ترین زمان ممکن در خدمت مردم عزیز گیلان و مسافران و گردشگران این استان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه تلاش دانشگاه علوم پزشکی گیلان برای ارتقای نظام سلامت استان است، افزود: ارتقای نظام سلامت، مستلزم فراهم کردن زیرساخت‌های مناسبی است و در تلاش هستیم تا در آینده نزدیک، احداث و توسعه زیرساخت‌های آموزشی و درمانی موردنیاز را در استان شروع کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گیلان از پیگیری‌ها برای اخذ مجوز جذب نیروی انسانی خبر داد و گفت: حدود ۸۰۰ تا یک هزار نفر در نظام سلامت استان از طریق برگزاری آزمون استخدامی جذب خواهند شد.

وی با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور مبنی بر استفاده از ظرفیت جوانان در عرصه‌های خدمت به مردم، افزود: علاوه بر استفاده از تجربیات موفق اساتید و نخبگان پیشکسوت دانشگاه، در نظر داریم تا از ظرفیت جوانان متعهد، متخصص، نخبه و انقلابی در عرصه‌های مدیریتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز استفاده کنیم.