وعده خالی نماینده تالش و پز عالی مدیر شبکه بهداشت و درمان

از وعده ی ۳ سال و نیم ام آر آی درب و تخته اش به تالش رسید / MRI را راه اندازی کنید افتخارش برای شما !

به گزارش تالشان نیوز طی روزهای گذشته خبری به نقل از مدیر شبکه و بهداشت و درمان و نماینده تالش مبنی بر ارسال اولین محموله مربوط به دستگاه ( ام آر آی ) بیمارستان شهید نورانی تالش مخابره شد.

پیرو این خبر مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در گفتگویی از تلاش های مجدانه نماینده تالش قدردانی کرده و متقابلا نماینده تالش نیز در گفتگویی از زحمات مدیر شبکه بهراشت قدردانی کرده است !

نکته جالب توجه در گفتگوهای مدیر شبکه بهداشت و درمان و نماینده تالش ، وصف فاتحانه هر دو از اعلام این خبر میباشد در حالی که هیچ یک به زمان تحقق استقرار دستگاه ام آر ای در بیمارستان اشاره ای نداشتند .

البته حسن محمدیاری نماینده تالش صراحتا به بازه ی زمانی سه ماهه تا استقرار کامل دستگاه ام آر آی در بیمارستان اشاره کرده است که با توجه به بدقولی های دولت مردان و مشکلات پیش روی حوزه بهداشت و درمان معلوم نیست تحقق آن چه زمانی صورت پذیرد.

البته باید خاطر نشان کرد موضوع تجهیز بیمارستان تالش به دستگاه آم آر آی همه ساله در چند نوبت از سوی مسئولین وعده داده میشود اما هر بار به ماه ها و سالهای آتی موکول میگردد.

به هر ترتیب خبر ورود اولین محموله دستگاه ام ار ای به تالش در حالی به شکل فاتحانه ای مخابره شد که وعده ی ام ار ای تالش در حال ۴ ساله شدن است و میطلبید مسئولین تلاش خود را در تحقق کامل آن به کار بندند تا افتخار خدمتش را مال خود کنند و نه آنکه از ارسال درب و تخته ام آر آی ذوق زده شوند !

به طور قطع هر اقدامی در راستای تحقق این امر و مطالبه به حق مردم قابل تقدیر است اما نه در بازه ی زمانی سه سال و نیم !

نمیتوان از مردمی که امروز منتظر رفع مشکلات بیشمار حوزه بهداشت و درمان در راس آن استقرار دستگاه ام ار آی هستند انتظار داشت با گذشت سه سال و نیم از وعده ها با چنین اخباری با نامه نگاری ها و تذکر به وزیر و یا بازدید معاون وزیر از بیمارستان ذوق زده شوند !

قطعا چنین اخبار و نحوه اطلاع رسانی شاید در نزد طیف خاصی مصرف داخلی داشته باشد اما در بخش عمده جامعه نتیجه عکس خواهد داشت بنابراین توصیه میشود مسئولین به جای ذوق زدگی به بازه ی زمانی وعده های خود توجه بیشتری داشته باشند و اهتمام بیشتری در راستای خدمت رسانی داشته باشند.