اقدام خودجوش رییس اداره ورزش

از تلاش برای انتصاب گزینه های نزدیک به محمدیاری تا فرش قرمز نهایی برای لیدر انتخاباتی اسلامدوست

پس از انکه مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش که تنها دو روز پس از شکست حسن محمدیاری برای عسگر اسلامدوست پدر نماینده منتخب به بهانه افتتاح چند باره شیمی درمانی فرش قرمز پهن کرد اینبار به پیشنهاد رییس اداره ورزش و جوانان تالش که موفق به تحمیل گزینه های نزدیک به محمدیاری نشد یکی از لیدرهای اصلی نماینده منتخب تالش که بازنشسته نیروهای نظامی است به عنوان بزرگترین و مهم ترین هیات ورزشی شهرستان منصوب شد.

به گزارش تالشان نیوز طی حکمی از سوی رییس هیات ورزش همگانی استان و به پیشنهاد رییس اداره ورزش و جوانان تالش عدالت سعادتی به عنوان رییس این هیات در تالش منصوب شد.

سعادتی که بازنشسته سپاه است ، سابقه ریاست هیات فوتبال تالش، رئیس هیات مدیره باشگاه فجر و مقاومت، هیات مدیره باشگاه صلصال لیسار و همچنین سرپرست باشگاه شهرداری تالش را در کارنامه خود دارد.

گفتنیست سعادتی که توفیق چندانی در طول مدیریت خود در هیات فوتبال نداشت ، پیشتر به دنبال بازگشت به هیات فوتبال تالش بود که در نهایت با فرش قرمز رییس اداره ورزش و جوانان  تالش سر از هیات ورزش های همگانی دراورد.

نکته جالب توجه در این انتصاب چرخش قهرمانانه رییس اداره ورزش تالش از گزینه های منصوب به حسن محمدیاری به لیدر انتخاباتی یاسر اسلامدوست است که نشان میدهد این انتصاب بیشتر شکل و شمایل سیاسی دارد با چاشنی بقا برای ریاست تا برای تسهیل امور ورزشی !

جالب تر انکه از زمان روی کار امدن تقی نظیری کارمند شهرداری لیسار به عنوان رییس اداره ورزش و جوانان هیات ورزش همگانی دست خوش تغییرات شد و از زحمات چندین ساله عزیز ترندک پیشکسوت نامی ورزش تالش تقدیر شد و این هیات ماه ها در انتظار انتصاب رییس هیات جدید خود ماند و در طول این مدت تلاشهای فراوانی جهت تحمیل و معرفی چندین گزینه نزدیک به نیروهای حسن محمدیاری انجام شد که از سوی هیات استان رد شد و در نهایت ریاست این هیات مهم به عدالت سعادتی رسید.

نکته جالب توجه در تحرکات اخیر شهرستان تالش فرش قرمز نزدیکترین نیروهای منصوب به حسن محمدیاری همچون مدیر شبکه بهداشت و درمان و رییس اداره ورزش و جوانان تالش برای نماینده منتخب و نیروهای نزدیک به ایشان است.

باید دید ورزش تالش در سال ۱۴۰۳ دستخوش چه تغییراتی خواهد بود.