از ازدواج با دختر ۱۶ ساله پشیمان شدم، او را کشتم

عامل جنایت رضوانشهر بعد از دستگیری جزییات قتل دختر نوجوان را شرح داد
اختلافات دختر و پسری که قصد ازدواج با یکدیگر را داشتند با قتل هولناک دختر پایان یافت.

به گزارش تالشان نیوز صبح دیروز (جمعه) تعدادی از اهالی شهرک چوکای رضوانشهر، واقع در استان گیلان که متوجه دود در مدرسه‌ای متروکه شده بودند خودشان را به آنجا رساندند و با دیدن جسد سوخته دختری، پلیس را خبر کردند. با حضور تیم جنایی در محل کشف جسد، گوشی موبایل مقتول و یک چاقوی خون‌آلود کشف شد که نشان می‌داد دختر جوان ابتدا با چاقو به قتل رسیده و سپس پیکرش به آتش کشیده شده است. بررسی‌ها نشان می‌داد که مقتول  اهل همان منطقه است و با تحقیق از خانواده‌اش مشخص شد که او ساعتی قبل با نامزدش قرار ملاقات داشته است. شواهد به‌دست‌آمده نشان می‌داد مقتول که ۱۶سال داشت از مدتی قبل با پسری ۲۱ساله نامزد کرده و قرار بود به‌زودی با یکدیگر ازدواج کنند.

 آنطور که خانواده مقتول می‌گفتند او ساعتی قبل برای دیدن نامزدش از خانه بیرون آمده بود و دیگر هیچ‌کس از او خبری نداشت. حدود ۲ساعت بعد پسر جوان دستگیر شد و در بازجویی‌ها به قتل نامزدش اعتراف کرد.

 او گفت: مدت‌ها بود که با یکدیگر نامزد کرده و قرار ازدواج گذاشته بودیم تا اینکه مدتی قبل من به دختر دیگری علاقه‌مند شدم و تصمیم گرفتم با او ازدواج کنم. از آن زمان بود که رابطه‌ام با مقتول سردتر شد. او مدام پیگیر ازدواج بود. می‌گفت پس چرا برای شروع زندگی مشترک‌مان کاری نمی‌کنی؟ من هم مدام همه‌‌چیز را به عقب می‌انداختم تا اینکه صبح امروز تصمیم گرفتم همه‌‌چیز را تمام کنم. متهم به قتل ادامه داد:‌ به بهانه صحبت‌کردن او را به مدرسه متروکه کشاندم و پس از قتل وی، جسدش را آتش زدم.

 سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد، معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس گیلان با اعلام جزئیات این جنایت به همشهری گفت:‌ پس از اعترافات اولیه متهم وی به اتهام قتل عمد دختر جوان در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت و بررسی‌ها در این‌باره ادامه دارد.‌