در دیدار مدیرکل مخابرات استان گیلان با سرپرست فرمانداری تالش مطرح شد؛

اختصاص ۷ دکل مخابراتی جدید در سطح شهرستان تالش با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان

فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری تالش در دیدار با مدیرکل مخابرات استان گیلان با بیان اینکه نقاط مختلفی از شهرستان از نظر ارتباط مخابراتی و اینترنت به نقطه کور تبدیل شده است خواستار رفع و اصلاح این نقیصه که مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرده است شد.

به گزارش تاشلان نیوز : ظهر امروز( پنج شنبه ۲۹ تیر) یداله حسنی مدیرکل شرکت مخابرات استان گیلان  با حضور در فرمانداری شهرستان تالش با فرامرز مرجانی سرپرست فرمانداری دیدار و در ارتباط با مشکلات حوزه ارتباطی و زیرساختی شهرستان گفتگو کردند.

فرماندار تالش در این دیدار گفت: بهبود و ارتقای شاخص های مخابراتی و ارتباطی یکی از اصلی ترین لوازم و پیش نیازهای توسعه پایدار در دنیای امروز است که توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات از اهمیت بسزایی برخوردار است.

مرجانی با بیان اینکه برخی از نقاط داخل شهر تالش آنتن دهی تلفن های همراه و اینترنت بسیار ضعیف و در بیشتر مواقع قطع است  افزود: نقاط مختلفی از شهرستان از نظر ارتباط مخابراتی و اینترنت به نقطه کور تبدیل شده و با مشکلات عدیده ای برای مردم ایجاد کرده است . 

مدیرکل مخابرات استان گیلان در این دیدار با اشاره به نقاط کور و ضعیف آنتن دهی و اینترنت در سطح شهرستان گفت : مخابرات استان با بررسی های بعمل آمده درحوزه ارتباطی و زیرساختی شهرستان تالش در صورت تملک زمین مورد نظر برای احداث ۷ دکل با اعتبار بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعلام آمادگی کرد .

یدالله حسنی عنوان کرد : با احداث ۵ دکل در داخل شهر تالش و ۲ دکل در دو روستا از شهرستان بیشترین مشکلات ارتباطی مرتفع می گردد که جا دارد دستگاهای مرتبط بویژه شهرداری تالش در تملک زمین داخل شهر برای احداث دکل همکاری لازم را صورت دهد.