رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا خبر داد

اختصاص اعتبار ۱۵۰ میلیارد به جایگاه تماشاگران ورزشگاه وحدت آستارا

تالشان نیوز : وحید خاصی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با بیان اینکه فوتبال در شهرستان مرزی بندر آستارا از اهمیت و علاقه مندان زیادی برخوردار است، اظهار کرد: تیم فوتبال شهرداری این شهر در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور و تیم فوتبال مقاومت نیز در لیگ دسته سوم فوتبال ایران حضور دارند.

وی افزود: برای احداث سکوی تماشاگران از محل اعتبارات سفر هیات دولت به استان گیلان، ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا، از اختصاص اعتبار هفت میلیارد تومانی برای استخر سرپوشیده آستارا خبر داد و گفت: استخر سرپوشیده ورزشی آستارا تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری خواهد شد.

فعالیت ۳۷ هیئت ورزشی در آستارا

خاصی پور با بیان اینکه ۳۷ هیئت ورزشی در قالب رشته های مختلف در شهرستان آستارا فعالیت می‌کنند، گفت: براساس آمارهای موجود بیش از ۳۰۰۰ ورزشکار مرد و زن سازماندهی شده تحت پوشش اداره ورزش و جوانان شهرستان آستارا در رشته های مختلف ورزشی فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا با تاکید بر اینکه هر قدر در امر ورزش سرمایه گذاری کنیم کم است، عنوان کرد: ورزش عنصر و راهکاری بسیار مهم در سلامت آحاد جامعه و مصون ماندن جوانان از شبیخون فرهنگی دشمن است و فعالیت های جسمانی در قالب‌های مختلف تاثیر حیاتی در بالندگی جامعه دارد.