اختصاص اعتبار برای تکمیل ساخت سد پلرود رحیم آباد

به گزارش تالشان نیوز ؛ دکتر اسدالله عباسی به همراه آیت الله فلاحتی نماینده ، ولی فقیه در گیلان از روند عملیات اجرای ساخت سد پلرود رحیم آباد بازدید کردند.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید گفت: پس از سفر ریاست جمهور به گیلان ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار نقدی به این پروژه اختصاص داده شد که از این میزان ۲۰ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۰ و مابقی در سال ۱۴۰۱ به تدریج پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه ضرب العجل یک هفته‌ای به مسئولان مربوطه برای تعیین تکلیف روستای آزارکی که در حاشیه این سد قراردارد داده شده افزود: در زمینه تعیین وضعیت تملک زمین‌ها و خانه‌هایی که در محدوده سد قرار دارد باید به زودی تصمیمی اتخاذ شده و زمین‌ها خریداری و آزادسازی شده و این کار باید بصورت جهادی انجام شود.

وی همچنین با اشاره به اینکه طبق نظر پیمانکار با اعتباری که اختصاص داده شده تا ۲ سال آینده سد آماده بهره برداری می‌شود گفت: انتظار داریم جاده دسترسی سد قبل از بهره برداری پروژه آماده شود.

استاندار گیلان تصریح کرد: از همه عوامل دست اندرکار اجرایی این پروژه می‌خواهم به صورت جهادی کار کنند، زیرا مردم ما بیشتر از این نمی‌توانند منتظر بمانند.