شهر تالش در مسیر تحول

احداث پل پاسداران در دستور کار شهرداری تالش / حل مشکل ترافیک در اولویت مدیریت شهری

داوود قوی پنجه شهردار تالش در جلسه بررسی احداث پل پاسداران با تاکید بر ضرورت حل مشکل ترافیک شهر تالش گفت : شهرداری تالش در راستای کاهش ترافیک و تسهیل رفت و آمد و رضایتمندی شهروندان در کنار پروژه ی تعریض پل اصلی داخل شهر ، احداث پل پاسداران را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

به گزارش تالشان نیوز ظهر روز یک شنبه ۱۰ دی ماه در راستای حل مشکل ترافیکی شهر تالش که یکی از مطالبات اصلی مردم تالش محسوب میشود جلسه بررسی و برنامه ریزی طراحی و احداث پل پاسداران با حضور شهردار ،اعضاء محترم شورای اسلامی شهر ،معاونت عمرانی و کارشناسان شهرداری در دفتر شهردار برگزار شد.

در این جلسه شهردار تالش بر ضرورت احداث این پل جهت کاهش معضل ترافیک شهر تالش تاکید داشت و از اعضای شورای شهر خواست تا در تحقق این مطالبه مردم مجموعه شهرداری تالش را همراهی کنند.

داوود قوی پنجه با اشاره به تعریض پل اصلی شهر گفت : پروژه تعریض پل اصلی شهر با جدیت در حال پیگیریست و با احداث پل پاسداران قطعا شاهد بار ترافیکی قابل توجهی خواهیم بود که رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت.

شهردار تالش بر لزوم دقت و رعایت اصول فنی و مهندسی در مطالعه تا اجرای پروژه پل پاسداران توسط حوزه عمرانی شهرداری تالش تاکید داشت و از دستگاه های متولی ، تسهیل در صدور مجوز احداث پروژه را خواستار شد‌

در این جلسه برخی اعضای شورای شهر و کارشناسان حوزه عمرانی شهرداری به ایراد نظرات خود پرداختند و تعامل و همکاری همه دستگاه ها و اعضای شورای شهر را خواستار شدند.

بعد از جلسه بررسی و برنامه ریزی جهت طراحی و احداث پل پاسداران که در دفتر شهرداری تالش برگزار شد ، شهردار و سرپرست فرمانداری تالش به همراه اعضاء شورای اسلامی و معاونین و کارشناسان شهرداری از محل اجرای پل بازدید به عمل آوردند.

احداث پل پاسداران