محمدیاری:

اجرای پروژه کمربندی تالش در سایه تعلل مسئولان اجرایی به کُندی پیش می‌رود/ضرورت رفع موانع اجرای پروژه تکمیل پل اسالم

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، از عدم همکاری مسئولان اجرایی مربوطه برای اجرای پروژه‌های کمربندی تالش و تکمیل پل اسالم انتقاد کرد.

به گزارش تالشان نیوز ؛ حسن محمدیاری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اقداماتی که در جهت رفع مشکلات حوزه انتخابیه خود پیگیری و انجام داده است، گفت: با توجه به اینکه برگزاری انتخابات مجلس دوازدهم را پیش‌رو داریم در راستای تاکیدات رهبر معظم انقلاب که فرمودند باید مردم خدماتی که انجام می‌شود را در روزمرگی خود لمس کنند وامید و نشاط بین آنها ایجاد شود، پیگیر اجرای پروژه‌های نیمه تمام در منطقه هستیم تا حداقل زیرساخت‌های معیوبی که در اختیار مردم است، ترمیم و ساماندهی شود.

نماینده مردم تالش، رضوانشهر و ماسال در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: مردم همیشه پای کار بوده و از نظام حمایت کرده‌اند بنابراین می‌طلبد که مسئولان حوزه اجرا نیز برای رفع مشکلات به آنها کمک کنند.

وی دربیان اقداماتی که در خصوص پیگیری اجرای پروژه‌های عمرانی این منطقه انجام داده است، تصریح کرد: پروژه کمربندی تالش از جمله مواردی بود که دو بار برای اجرای آن از وزیر راه و شهرسازی نامه گرفته و به رییس سازمان برنامه و بودجه دادم و دستور اکید گرفتم تا اعتبارات لازم به آن تخصیص داده شود اما متاسفانه تاکنون ۱۰ درصد آن نیز محقق نشده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، یادآور شد: پروژه تکمیل پل اسالم از دیگر مواردی است که پیگیری می‌کنیم چراکه مردم این منطقه اهل تسنن هستند و تصور می‌کنند شهروند درجه دو محسوب می‌شوند به همین دلیل از حداقل‌ها نیز محروم هستند که می‌طلبد مسئولان اجرایی در جهت ارتقای سطح رضایتمندی آنها گامی اساسی بردارند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: بی‌تردید این حق مسلم مردم این منطقه است که مسیر مناسبی برای تردد داشته باشند و از خدماتی همچون آب، برق و گازهمچون سایر آحاد ملت بهره‌مند شوند