اجرای عملیات روکش آسفالت محور تالش به روستای ییلاقی مریان

ایرج موذن فرماندار تالش از اجرای اسفالت محور تالش به روستای ییلاقی مریان خبرداد و گفت این پروژه به طول ۱۳۰۰ متر در قالب روکش آسفالت ، مرمت و لکه گیری با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش در حال اجراست.

به گزارش تالشان نیوز : ظهر امروز  (شنبه)  مهندس ایرج موذن فرماندار تالش به همراه بخشدار مرکزی و معاون عمرانی و رییس اداره راه شهرستان تالش با حضور در روستای ییلاقی مریان از اجرای عملیات روکش آسفالت محور تالش به روستای مریان بازدید به عمل اورد.

فرماندار تالش در بازدید  روکش آسفالت ضمن تاکید به کیفیت اجرای پروژه تسریع بر اتمام پروژه تاکید داشت و گفت ” در طول یک سال گذشته اقدامات قابل ملاحظه ای در توسعه جاده های شهرستان انجام شده است.

وی افزود : محور تالش به روستای ییلاقی مریان که یکی از محورهای مهم و گردشگری شهرستان است برای رفاه حال مردم روکش آسفالت فاز سوم این محور در محدوده حد فاصل روستای تنگاب تا سخته کش به طول ۱۳۰۰ متر در قالب روکش آسفالت ، مرمت و لکه گیری با اعتبار بالغ بر ۴ میلیارد تومان از محل اعتبارات کمیته برنامه ریزی شهرستان تالش در حال اجراست.

در ادامه فرماندار تالش از پروژه گاز رسانی به مناطق کوهستانی و همچنین اجرای پروژه کابل کشی فیبر نوری با محوریت  روستای کوهستانی بره پشت به طول ۱۴ کیلومتر به منظور بهبود کیفیت و پایداری ارتباط سایت ها (دکل ) محدوده روستاهای کوهستانی بخش مرکزی در حال اجرا می باشد بازدید کرد.