معاون استاندار گیلان:

اتاق کار فرمانداران دولت سیزدهم باید در میان مشکلات مردم تشکیل شود

به گزارش تالشان نیوز، حسین مصطفی پور روز یکشنبه در جلسه معارفه سرپرست فرمانداری رضوانشهر ابتدا از ازدحام و شلوغی سالن اجتماعات به دلیل نادیده گرفتن دستور العمل های بهداشتی انتقاد کرد و گفت: بدلیل شرایط حاکم و شیوع بیماری کرونا، این وضعیت قابل قبول نیست و هرچه سریعتر باید جلسه را خاتمه دهیم.

وی در ادامه ضمن تشکر از زحمات فرماندار قبلی رضوانشهر گفت: همه مدیران باید به اندازه توان و ظرفیت خودشان برای مردم کار کنند و امروز همه ما کمر همت برای جبران عقب ماندگی ها بسته ایم.

معاون سیاسی استاندار گیلان ضمن اشاره به تلاش های دولت سیزدهم برای حل مشکلات جامعه بیان کرد: دولتی که مردم به آن امید بسته اند امروز این مسئولیت مهم را بر عهده گرفته اند و همه ما مکلف به کمک و همکاری با آن هستیم.

مصطفی پور با اشاره به برنامه ریزی های دقیق صورت گرفته از سوی دولت برای جبران عقب ماندگی های موجود گفت: برنامه ریزی های بسیار دقیق در سطح کلان برای رفع مشکلات و جبران عقب ماندگی ها صورت گرفته است.

وی افزود: ریاست محترم جمهور شخصا و بصورت میدانی همه امور مربوطه را تحت نظارت دقیق خودشان دارند و ایشان شخصیتی خستگی ناپذیر هستند و همه تلاش خودشان را برای خدمت به مردم بکار گرفته اند.

معاون استاندار گیلان همچنین رضوانشهر را سرشار از استعداد در زمینه های مختلف توصیف کرد و گفت: این شهرستان در کنار داشته‌های طبیعی از قبیل ساحل دریا، رودخانه، جنگل، کوه و مراتع، از ظرفیت‌های اقتصادی همچون شرکت های بزرگ اعم از چوکا، نیروگاه سیکل ترکیبی، شرکت جنگل شفارود و سد شفارود برخودار است که باید بدرستی برای اشتغال و اقتصاد منطقه مورد استفاده قرار گیرند.

وی درپایان این جلسه ضمن تشکر از زحمات آقای محمود قاسمی، سیدنادر صفوی را بعنوان سرپرست فرمانداری رضوانشهر معرفی گردید.

شهرستان رضوانشهر با حدود ۸۰ هزار نفر جمعیت و دو بخش بنام های مرکزی و پره سر در ۷۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

رضوانشهر در گذشته از بخش های تابعه تالش بود و در سال ۱۳۷۶ بعنوان شهرستان مستقل معرفی شد. آقایان محمدعلیزاده، علی پاینده، علی حیدری، احمدآقاجانی، احمدبامداد، مختاررضایی، حمیدرضا امام پناهی، عسگر حسنی پور، محمدمظفری و محمود قاسمی بترتیب فرمانداران پیشین این شهرستاان بوده اند.