گذری بر سفر یک روزه وزیر ورزش به تالش

آقای وزیر از تنور شما نانی برای مردم و دنیای تالش گرم نمی شود

یادداشتی از شهروز پروایی

به گزارش تالشان نیوز: وزیر ورزش به نمایندگی از ریاست محترم جمهوری اسلامی به شهر تالش تشریف آوردند و چند بازدید میدانی از طرحهای در دست اقدام و در حال اجرا انجام دادند.


کلیپی از ایشان به تمسخر در صفحات شهروندان تالشی دست به دست می شود که حاکی از ابراز رضایت ایشان از اوضاع نسبی خوب شهرستان تالش دارد.
این امر که چرا شهروندان به جای مطالبه گری به استهزاء و تمسخر روی اورده اند جای سوال بزرگی دارد.


چرا باید حاصل این سفر بزرگ قلب واقعیت و گل و بلبل نشان دادن اوضاع تالش باشد.


آیا مسئولین شهرستان در انتقال کمبودها و ضعفها و نقصانهای عدیده شهرستان کوتاهی کرده اند؟؟


به نظرم جز در یک مورد که وزیر محترم اشاره کردند در مورد ورزشگاه شهید زمانیان که به ایشان گزارش نشده است ،با دیدن تصاویر و فیلمهای منتشره از سفر کاری ایشان انصافا باید گفت معضلات و مشکلات به سمع و نظرشان به حد اکمل رسیده است و جناب وزیر در کمال بی مهری و ناچیز انگاری به این مشکلات نگاه کرده اند.

جناب وزیر مگر نماینده تالش به عرض شما نرساندند که مهمترین پروژه تالش کنارگذر آن است که نیازمند اعتبار است.


چند تالشی باید در جاده های تالش بمیرند تا این پروژه تکمیل شود؟؟

جناب وزیر چند کارگر دیگر بایستی در پل اسالم از بین بروند تا به آن حد از احساس کمبود برسید؟؟

جناب وزیر سرهنگ عزیزی خویشتندارانه از معضل اشتغال گفتند اما شما خم به ابرو نیاوردید چون که اگر من بودم به شما از معضل بیکاری نمیگفتم از معضل اعتیاد خانمانسوز میگفتم که باعث رونق خریدوفروش مواد و داروهای اعتیادآور و مرگ جوانان تالش در گوشه و کنار این شهر می شود.

آقای وزیر آقای خامنه ای در شهرستان تالش نمایندگان زیادی دارد که عمامه بسر و تحصیل کرده هستند و در سپاه و بسیج و مرکز بهداشت و حوزه علمیه و آموزش و پرورش و شیلات و جنگلداری حق اقامه نماز می گیرند و امربه معروف می کنند و نهی از منکر اتفاقا یکی از جسورترین و جوانترینشان امام جمعه شهر تالش می باشد که آنقد پیگیر بندر تالش بود و نشد در جلسه اداری با شما حاضر نشد به نظر آمد خدمتتان عرض کنم امام جمعه ما با خود اندیشیده از تنور شما نانی برای مردم و دنیای تالش گرم نمی شود بهتر است خطبه هایش را بگوید شاید آخرتشان خیر بشود.

آقای سجادی برگشت ۱۵ میلیارد اعتبار احداث کارخانه پسماند تالش یعنی افزایش سیر صعودی ابتلا به سرطان در تالش یعنی مرگ و میر بیشتر .

حقیقتا انسان از اینهمه بی غمی و فارغ الخاطری شما رنجیده خاطر می شود که لبخند زنان اوضاع تالش را خوب ارزیابی می کنید.

نماینده محترم دولت رئیسی،آقای وزیر ورزش گیرم تمام مسئولین تالش بی کفایت و لال و زبون بودند و نتوانستند مشکلاتشان را شفاها برایتان توضیح بدهند آیا دیدار میدانی از وضع اسفناک شهرستان تالش نیز شما را بیدار نکرد.

دکتر سجادی عزیز

یک زمانی مسئولین رده بالا در فصل بهار و تابستان از شوند زارهای تالش به عنوان موهبتی خدادادی یاد میکردند و مردم تالش را به شکر گزاری دعوت می کردند.خدا را هزاران بار شکر شما در زمستان به این شهر سفر کرده اید و شوندزارها خشک بودند وگرنه ما را بخاطر مطالبه گری ناسپاس میشمردید.

آقای وزیر

آدمی را امید بود به خیر کسان

ما را به خیر تو امید نیست شر مرسان

عزت زیاد
شهروز پروایی